Godmorgon 25 september
Godmorgon alla.
7 grader och jag kan ännu inte se om det är klart eller mulet.
Sonen kom hem igår efter att ha varit i München på ölfestival. Det hade varit jättelyckat och mängder med människor. Det var fullbokat långt i förväg tydligen.
/Maria
Hej Humlan
…o alla andra för den delen som tittar in under denna dag.
Nio grader och mulet i Sthlm.
Öl, låter gott.. "jam-jam"..kanske inte just nu så här direkt på morgonen, då är det godare med kaffe :-)
Idag, in till den stora staden på kurs. Kul !
Ha en bra dag! Hälsn. /Hans
God morgon i gryningsljuset.
+11°C här i djupa södern.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon 
Här är grått, men än så länge uppehåll, får se om jag hinner ut och göra något konstruktivt innan regnet börjar falla.

God morgon alla!
Gott att sonen är hemma och känner sig nöjd med resan Humlan.
Ha en trevlig kursdag Hans.
Å..så vackra blommor aggeelin, älskar den färgkombinationen
Idag är det gråmulet här och 7 grader. Ska jobba em idag.
Ha det gott, vad ni än fyller dagen med!
Godmorgon!
Det har regnat inatt, började igår kväll, och regnar så smått ännu.
Idag ska jag göra viltbullar a la bumbleboo till middag! 
Ha en bra dag i regnvädret!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dagens på er alla gröna ölare mat regn o vad det nu är som sker eller har hänt..o vilka fina o goa bilder..
Här är det ved som gäller..Stapla o bära ett evighets jobb känns det som…
Men man får ju värme två gånger..Svettigt o få in o sen varmt i huset..
Ja fin dag till er där ute..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon
Wow underbara bilder ni har lagt in på era djur och kanareller,
Idag skiner solen lite de ser så skönt ut, Tror jag ska sticka till stugan ett tag idag, Behöver frosta av frysen
Ha en skön mysig tisdag
Go' kväll ! Mitt inlägg har försvunnit´ser jag, ja då vet ingen av att jag varit till doktorn så då är det ingen ide att berätta att jag är hemma igen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#11 Cristine jo nu vi att du är hemma "s" Hoppas d gick bra hos läkar'n ?!
Gokväll!
Doften av bumbleboos viltbullar känns än i huset, särskilt väl när man varit ute och kommer in!
Och de tog en topplacering på listan över köttfärsrätter! Och såsen blev ju en 11-poängare på en 10-gradig skala.
Fick så mycket energi av dem att det blev en rejäl runda i skogen på eftermiddagen, i regnet! Älgarna brunstar ju nu och ofta flockar tjurarna sig kring korna.
Jag lyckades gå på en riktig "ormgrop" ute i en mosse, hann inte räkna alla men där var mellan 7 och 10 älgar. Kor, kalvar och minst fyra tjurar.
Hann inte upp med kameran förrän det var för sent, men en eftersläntare kom på bild i alla fall. En pinna-tjur syns till vänster på bilden.
#13 Vad roligt
/Maria
#13 Har du provat att locka?
Sist jag lockade på älg under brunsten, kom det en tjur så fort att det var tur att jag satt på ett 4 meter högt flyttblock och kunde titta ner på tjuren när han snodde runt stenen efter inkräktaren, annars hade det kunnat gå illa.
Jag känner en duktig älglockare från Dalarna (Gunnar Sundh). Han var med på en bågjägarkurs för ett antal år sedan och då höll han älglockkurs för oss.
Tack Moss, både ja och nej får jag säga, jag fick veta vad jag måste göra men gillar inte läget.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#15 Jodå, men igår var det fel vind och de var oroliga redan från början, de hade ju annat att tänka på också! 
Jag känner också Gunnar S, men har inte haft kontakt sedan slutet på 70 talet tror jag..Men numera lockar jag inte utan att har ett säkert skydd att ta till, har varit illa ute ett par gånger! Men på jakten så är det intressant att testa något av locklätena och det är ju en effektiv metod att ta till för att få stopp på dem.