Höstens outfit
Handlar Du något nytt ? Byxor, Överdelar, Skor, Smycken, Accessoarer ?
Färg..vilken färg är snyggast på jeans ? Dyraste Du köpt inom mode och stil ? Berätta! 
Ska göra, men inget direkt "höstigt" :P
Jag går inte efter någon stil mer än min egna :) Följer inget mode hehe :D
Jag har helst svarta eller jeansblåa, men funderar på att köpa ett par röda om jag hittar i bra modell :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Förra året så köpte jag en vinterjacka av märket Didricksons som var dyr och jag köpte även ett par eccokängor. Dessa två "plagg" kommer jag ha i många år om jag känner mig själv rätt.
Fick ett halsband av min man när vi var i Grekland och jag fick även en ring av min svägerska som varit hennes mammas. Det är väl det som är nytt här hemma.
/Maria
Har inte handlat något höstnytt än men jag har varit runt och kollat vad som finns i butikerna nu! Har sett en jättesnygg mellangrå pennkjol från Filippa K på en outlet, den ångrar jag att jag inte köpte så ska dit och köpa en sådan snart täntke jag.
I smyckesväg så är mina nyaste tillskott min vigselring och så fick jag örhängen av min bästa kompis, örhängena matchar ringen med vitt guld och briljanter. Så ringen är väl det dyraste jag köpt, i kläd- och accesoarsväg så är väl det dyraste en Peak-jacka men det allra dyraste är en handväska från Miu Miu, köte den på halva priset för 6.500:-, galet men sant!
/Christina