Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1911 ggr
stina63
1

Rumpförstoring

Ja ni läser rätt rumpförstoringSkrattande. Men sitter här och läser i aftonbladet att en kvinna dog efter ha gjort en olaglig rumpförstoring, Hon hade alltid önskat sig en stor rumpa,

De förstår jag inte alls…Visserligen är jag nöjd med hur jag ser ut. Men kommer ihåg som barn att jag ville inte ha den rumpan som jag hade,, ville ha en lite mindre

Är ni nöjda med er själva? Eller finns det någont som ni skulle vilja fixa till?

Kanske blir det så längre fram i framtiden att det är som att gå till frissan få vidgjort sitt hår.

Fridaaaa
1

Haha jag hade aldrig velat förstora min rumpa :P
Inte förstora någonting på min kropp :)

Nej skönhetsoperationer osv är bignono för min del :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Hhee frida,, jag tror att det blir mer och mer vanligare att göra skönthetsoperation även här i sverige. Men förstora rumpan tror jag inte att de kommer hit. Men man vet aldrig.

Fridaaaa
0

#2 Ja det tror jag med :) Jag är en av dem som dock inte vill operara mig ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

Jag minns att jag läst någonstans att det är mer vanligt med rumpförstorning än bröstförstoring i Brasilien.

stina63
0

I USA är det rätt populärt också att förstora ändan,,

Maria
0

Jag känner en svensk kvinna som gjort en rumpförstoring för ganska många år sedan.

/Maria

stina63
0

Jösses jag som vill en lite mindre,,

Maria
0

#7 Haha, ja det är väl det vanligasteTungan ute

/Maria

[Sisa]
0

Hur kan det vara snyggt med en stor rumpa..eller finns det någon annan anledning till, att man väljer rumpförstoring ?   Förvånad

stina63
0

Ingen aning sisa men i länken ser man hur ena hade gjort förstoring,

pius314
0

Mmmm kalk, cement, Superlim och silikon. Varför inte bara injicera koksalt och låta kunderna överleva??? :-O

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Tänk att bara någon går på de,, Otroligt

citytjejen
0

Så hemskt!

Själv är jag nöjd med hur jag ser ut och har inga planera på att operera migGlad

Enda ingreppet jag skulle kunna tänka mig att göra är ögonlocken, om de skulle bli väldigt hängiga. Så man får svårt att se eller så.

/Christina

stina63
0

Ja ögonlocken och påsar under ögonen är det ända som jag kan tänka mig att fixa

sophiesvar
0

Har försökt hitta information om rumpförstoring hela dagen, hittade även en annan bra sida http://www.plastikoperationer.net/, rekommenderas starkt! På deras forum fanns det många som hade skrivit o jag fick läsa om andras erfarenheter. Tycker att det är jätteviktigt att man tar del av andras erfarenheter, speciellt när det kommer till plastikkirurgi, tack för ett bra inlägg Kyss

Afturelding
0

Jag är väldigt nöjd faktiskt, förutom när det gäller min vikt. Hade gärna vägt en sådär 10 kilo mer. Men i min släkt är vi pinnsamala tills vi får barn, och det lär dröja ett tag. Det är helt enkelt bara att acceptera att jag kommer vara smal, och glädja mig åt att jag kan äta hur mycket kaffebröd och grädde jag vill Flört

Jag kan ju inte gärna spruta in fett i hela kroppen liksom.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MossQ]
0

Visst är en fyllig rumpa sexigt d kan jag tycka..men att operera..nopps d går bort..lyfta ögonlock därimot skulle jag kunna tänka mig..om dom blir värre:-)

Cristine
0

Nej fy farao så fult.Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Nä tycker man ska vara nöjd  med den man har, Varför förstora ändan eller gumpen som man säger här nere i skåne,Den är fin som den är,

[MossQ]
0

Tyvärr är inte alla nöjda ,men länken var osmaklig i mina ögon..litta överdrivet *S*

aggeelin
0

Varför förstora rumpan, inte klokt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet