silverfiskar!
går dom att bli av med eller måste man stå ut med dom?
det undrar jag åsså, funderar på att teta etika mot dom
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag tror att om det är "många" så kan det vara bra att kontakta anti-simex. Är de enstaka så är de obehagliga och sägs tyda på att det finns fukt i huset. Men kanske att det går att stå ut med dem om de inte är så många
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
ja de ä krylla rinte direkt men en å annan ser jag ju.. å de är ju i badrummet dom befinner sig. så kanske svårt att bli av med dom där inne?
Finns fukt i badrummet,under någonstans? Ja, förutom det som kommer ur kranen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
ingen som helst aning.. men de rinner ju ut ilite på golvet när man duschar som man får skrapa ner i glvbrunnen efter
Dem kommer ur avloppet och det är hyresvärd som ska se till att det saneras annars försvinner dem aldrig.
ahaaa okej.. då får vi ta tag i de..
När vi bodde i lägenhet så fick grannen helt nyrenoverat och efteråt en massa problem med Silverfiskar. De gillar tydligen tapetklister och liknande saker också så det behöver inte bara bero på fukt om jag uppfattat saken rätt.
Här hemma har vi haft någon enstaka Silverfisk i badrummet men nu var det ganska längesedan jag såg någon.
/Maria
aha hehe okej:P jadu de är mycket man inte veta.. dom är iof inte farliga men irriterande att se dom orra omkring:P men de ä rju inte många.. man ser ju bara en i taget några gånger i veckan kanske så kryllar ju inte av dom men dom ä rirriterande