Acne
Jag har talat med en väninna på telefon. hHennes son blir mobbad på grund av att han har mycket acne.
Läkarna får inte väck den.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag blev okså mobbad för min acne. Det är inte lätt.
Att barn kan vara så elaka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, det är hemskt. Man lnskar att man kunde berätta för dom hur mycket det kan skada att mobba. Få dom att inse vad det innebär.
Inte nog med att det gör ont med acne och att man själv tycker att man ser tråkig ut - så ska de idioterna mobbas också!! 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
För djävligt
Min yngsta dotter har har mycket problem med acne..ej mobbad..men ojjj så dåligt psykiskt hon har mått över detta..tom hoppade av gymnasiet
Hon läste mycket bloggar och hittade Marie serenholts blogg och hon hade blitt av med sin acne tack vare en hudterapeft som jobbar med märket Exuviance..Min dotter har nu gått hos henne regelbundet i ca 7 månader och acnen är mer el mindre borta..och hon är överlycklig..i början åt hon en medicin mot acne..tetralysal..men slutade efter ca 3 veckor då man skulle undvika stark sol..och då skulle vi till fjällen i samma veva..å där vill man ju sola..så tipsa din väninna om acnebehandlingar av just d märket..finns säkert fler..å d har hon åxå testat..men detta gav resultat..hoppas d löser sig
har haft ska d stå!
Jag hade problem med acne från tidig ålder. Jag blev aldrig mobbad direkt, men retad.
Jag tycker synd om din vänninas son, och alla andra barn/unga som retas eller till och med mobbas, oavsett vilken "orsak" det må vara.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se