Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 447 ggr
Cristine
0

Gult

Det är sällan man ser någon klädd i gult, jag undrar varför.

I Spanien Frankrike och Italien klär ingen artist i gult på scen, det tror den färgen för otur med sig där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Jag äger 1 gult linne :P Inget annat i gult :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Äger inget  gult alls. Gult är fult enligt mig ;)

[peter54]
0

Våra barn har en del gula kläder, men ingen av oss vuxna. Jag vet inte varför, kanske har det med vår bleka komplexion att göra. Annars tycker inte jag illa om gult. Orange däremot, är en färg jag aldrig skulle sätta på mig.

Fridaaaa
1

#2 Samma här, därför har jag bara 1 gult linne ;) Och den har jag bara hos djuren haha

Har gult i hallen men det har inte jag valt :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Jag tycker att gult tillsammans med grått är snyggt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
1

Färgade människor passar bra i gult tycker jag, men vi nordbor är för bleka för att det ska bli snyggt med gula plagg.

Maria
0

Färgade människor är vackra i alla starka färger tycker jag medan en annan med blårosa vinterhy bara försvinnerGlad

Jag har nog inga gula kläder när jag tänker efter. Annars är gul en färg jag gillar. Man blir glad av gult.

/Maria

aggeelin
0

Jag har haft en gul t-shirt.

Där vi bodde förut hade vi en ganska svagt gul tapet i hallen. Det var välkomnande att komma in där, som svagt soljus!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

signemo
0

Gult är vackert. Men det skall vara rätt gul färg. Kikade som hasigtast på Körslaget, Det ena lagets gula färg var inte snygg.

Gult är är lungt o rogivande o varmande i rätt nyans tycker jag

Var rädda om varandra

[KinaSylejmani]
0

Jag älskar gult Kyss. Min favoritfärg sedan barnsben. Jag har haft ganska mycket gula kläder genom åren även om jag inte direkt har mycket gula kläder nu.

Jag passar ganska bra i gula kläder.

För mig är gult ljusets färg.

stina63
0

I nian när jag gick i skolan så sydde jag en Gul blus, Den gillade jag och hade den i många år

JereMina
0

Jag tycker inte gult är snyggt i klädväg Obestämd

ettlitetalias
0

Jag alskar gult och ager flera gula plagg :) En skitsnygg senapsgul t-shirt, en till gul klanning pojkvannen kopte i fodelsedagspresent at mig, ett par ljusgula toppar, min balklanning sydde jag sjalv i tva olika gula nyanser for nagra ar sedan, en gul jacka, och sa har jag ett par gula manchesterbyxor ;)

Ar blond, men har mycket varmare hudton an den traditionella skandinaviska, sa gult harmoniserar bra med den, speciellt nar jag ar solbrand :)

[peter54]
1

#8 När jag tänker efter så har jag en t-shirt som är åt det gula hållet, inte klart gul, utan mer som en Piggelin - gulgrön. Min fru säger att jag ser ut som en glass med den på. Jag använder den som jobbtröja, så den är aldrig på i några sammanhang där jag träffar folk.

Glad

[MossQ]
1

Min man e jättesnygg i gula t shirts…inget jag vill ha direkt :)

JereMina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Däremot då vår äldre son var liten baby passade han i gult mot det mörka håret och de bruna ögonen.

Och solrosor är fina så visst kan gult vara fint Glad