Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 732 ggr
stina63
1

Färger

Färger betyder mycket för en, Ialla fall mej, Jag älskar brunt i alla dess slag, Har mycket brunt hemma, Men jag måste lägga in lite mer andra färger och material hemma

Jag älskar färger men har så svårt ändå med de. Brunt lila rött grönt är nog dom färger som ligge mej närmanst,

ettlitetalias
0

Ja färger är härliga! Själv föredrar jag ljusa och energigivande färger som gult, ljusgrönt och en klar himmelsblå.

Fördelen med brunt är ju att det är enkelt att komplettera med detaljer och småsaker i färg för att bryta "brunheten" :)

stina63
0

kanske därför som jag gillar brunt för det är enkelt att komplettera, De har jag jag inte tänkt på

Fridaaaa
0

Jag älskar grönt, rött, svart och blått :)
Brunt är ingen färg för mig mer än på djur och hårfärg :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MossQ]
0

Jordfärger ligger mig varmast om hjärtat..i både kläder och som inredning!

aggeelin
0

Färger handlar för mig om känslor, inte så mycket om tyckande. Jag tycker om färger som ger mig energi eller vila. För mig är färger som lila, cerise, turkos och svart viktiga. Jag tycker om klara färger, de känns rena för mig.

Jag har svårt t ex för kritvitt -- den färgen gör mig för pigg och liksom lite "stirrig".

Brunt och grönt  är färger som för mig hör hemma i naturen, grönt är där en riktigt skön färg! Brun är mer en höstfärg som kommer fram när naturen går i vila.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

Lila och grönt är bäst tycker jag Tungan ute

stina63
0

Min syster hon hatar grönt,, Men de som är roligt är att grönt förföljer henne, tänker man efter så finns mycket grönt omkring oss, Inte bara i naturen utan även i hemmet. Porslin dukar kläder krukor mattor, Skrattande

aggeelin
0

#7 Jag gillar endast grönt om det har med natur och växter att göra. Har mycket växter inne men aldrig något annat som är grönt

stina63
0

Precis så tänker min syster ockå, Gröna växte och naturen helt okej, men inte mera.

aggeelin
0

#9 Ja, det där är ju olika hur man tycker.

En granne här har inget gräs i sin trädgård, De har sten och stenbitar, det ser ut som en kyrkogård (utan blomster) riktigt deprimerande. Grönt i en trädgård är en lisa för själen - kyrkogårdar är lite dött och inte särskilt spännande