Vinster och rabatter.
det kommer massor av dem på posten och i mobilen samt utlovade vinster från blomföretag, brukar du nappa!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nepp brukar jag inte. Brukar finnas i baktanke med det sen. Så låter bli :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Får ingen reklam varken i brevlådan eller mobilen. Ibland får jag på min mejl, men jag nappar aldrig.
Eftersom jag inte kan åka iväg och handla gör jag det på La redout Ellos och Jotex. Då passar jag på när jag får erbjudande som blir kanske 2 ggr om året.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag nappar aldrig och jag avskyr verkligen reklam. Ibland brukar jag dagdrömma om hur det skulle vara om reklam inte existerade alls. Toppen tror jag, åtminstone för min del. Det jag behöver söker jag upp själv. Nästan all reklam bygger ju på att locka folk att lägga sina pengar på sånt de inte planerat.
Vi får väl ett par kg reklam i brevlådan varje vecka, både adresserad och icke adresserad, som delas ut av lantbrevbäraren. Jag skickar allt i återvinningskassen oläst, men min fru vill ibland läsa och därför inte säga ifrån den.
Varje gång man handlar något på nätet, får man en massa reklam från dem, ibland varje dag. Jag begriper inte detta. Om jag exempelvis köper nya strängar till en gitarr - hur troligt är det att jag vill köpa nya strängar varje dag sen?