Gomorron 15 september
Eftersom jag ännu är uppe så passar jag på att skriva till er ett litet inlägg jag har lite svårt att somna ikväll.
Jag antar att ni alla ligger och sussar gott så jag ska försöka få tag på John blund och få hjälp. Vaknade till en solig men väldigt blåsig lördag!
Ha en härlig Lördag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine. Hoppas du sussar gott nu.
Igår var en lång dag för mig.
Var på disputation som tog över 3 timmar och då gick jag ändå innen betygsnämnen var klar.(Psychological stress in relation to dementia and brain structural changes)
Hem emellan och sedan var det fest. En underbart kul fest med många tal som var korta men roliga.
Maten var fantastisk god. Det var en buffé som var åt det vegetariska hållet men fanns lite kött.
Bandet som spelade fastnade jag för. Måste googla för de har tydligen gett ut någon skiva. "Franska Trion" kallade de sig.
Detta var på Musikens hus i Majorna och jag bara älskar Majorna i Göteborg.
Känner mig nästan bakis trots att jag bara drack vatten
/Maria

God morgon Cristine, bumbleboo och övriga.
Hoppas John Blund kom snabbt och strödde ut sin "sömnsand" och du har sovit gott Cristine. Jättevackra ringblommor.
Härligt bumbleboo, så ska tal vara, inte långrandiga så man somnar
Här ser ut att bli riktigt bra väder idag, ska ut på promenad och på em besök.
Ha en bra dag allihopa!
Goförmidda!
Växlande väder idag men uppehåll. Tror jag ska rensa lingon idag nu när man kan vara utomhus.
Ha en bra lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gomiddag LK
Har fått morna mig lite för jag hade huvudvärk när jag vaknade, Blir så när man ligger lite förlänge,,, men den är borta nu
Blåsigt ute men ser ut att vara okej med vädret ändå, Höstblåst hehe
Får se vad dagen bjuder på . Har tänkt sticka iväg till tutankhamon uställningen i malmö om jag kommer in där, Men tur så kommer jag in,
Ha en undebar dag vänner

Godeftermiddag! Jag är nyss hemkommen från Västerås där jag idag hamnade på en jätterea för barnkläder. Jag passade på att handla till alla barnbarn. Köpte arton plagg för 600 kronor. Bland annat fyra baddräkter för 80 kronor, två tomtedräkter för 80 kr, galonhandskar för 20 kronor styck mm. Gjorde riktiga fynd tycker jag
.
Härligt soligt väder!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll!
Haft 2 dagar med sådan klåda att jag fick ont i magen av nerverna¨, det gick över i går kväll. Nu har jag i stället fått hicka och har ingen lingonsylt hemma, vad gör jag nu då?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 9 Sprit! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!