Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbok-och-lästips
Läst 633 ggr
Cristine
0

Tidskrifter

Vilka prenumererar du på eller köper?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag prenumererar på ALLAS veckotidning..har gjort i många år.  Ibland köper jag ALLERS och HEMMETS VECKOTIDNING!  Glad

Maria
0

Den enda tidning vi prenumererar på nu är "Världens historia" Den är jättebra tycker jag.

/Maria

[MossQ]
0

Nej har inte gjort på många år..men kommer i håg känslan när Amelian damp ner i låddaSkrattande

[peter54]
0

Här har vi ganska många tidningar. Jag är med i tre olika jägarförbund och får tidning från alla tre. Dessutom får jag två andra jakttidningar eftersom jag varit redaktionssekreterare för Svenska Bågjägareförbundets tidning, redaktionerna skickar till varandra alltså.

Utöver dessa har jag tidningen Snoken från Sveriges Herpetologiska Riksförening och Sveriges Natur från SNF. Utöver detta har jag Njurfunk från Njursjukas förbund och KFA-tidningen (Koalition för Amputerade).

Barnen har KP tillsammans, Ludvig har Världens Historia och Allt Om Historia. Lovisa har Min Häst och Julia. Min fru har Läkartidningen.

Vi har en dagstidning, UNT, men ingen veckotidning.

aggeelin
1

Jag brukar läsa "Tara" ibland och prenumerar på tidningen "I Form"

#1 Intressant Sisa. Min mamma tyckte att "Hemmets veckotidning" var för gamla människor och jag som arbetat inom äldreomsorgen ser den också så. Jag minns den som att den mest var för typ personer över 80 år. Nu såg jag till min stora förvåning att min brors sambo, ca 45 år, läser den!!

Har den tidningen förändrat innehåll så att den numera vänder sig till en anna målgrupp, berätta!?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Prenumererar på ortstidningen Värnamo Nyheter, PC-tidningen och några jakttidningar.

Köper inga andra (undantag Aftonbladet någon gång) för det kommer så många facktidningar som är gratis.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Nepp tycker alla är så dyra idag :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Min dotter harr National Geografic, Allt om vetenskap, och Illustrerad vetenskap. Jag har ingen alls.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

# 5  Så tyckte jag med förr..minns att min gamla mamma alltid läste den.  Nu har Hemmets Veckotidning fått en yngre touch..intressanta artiklar, massor av bra recept, heminredning och allt möjligt bra.  Sen gillar jag korsordsbilagan!   Glad

aggeelin
1

39 Låter bra! Jag har tittat på den och utsidan ser nästan likadan ut och den kanske också behöver förändras Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet