Fredag igen!
Ja o den önskar jag er alla en trevlig.
Jag o sambon skall nog bara vara o glo på tv…
Så fin kväll till er där ute i etern..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Det blir nog lite datorkollande nu, lite go mat, lite TV, och sen lite senare så blir det den obligatoriska pratstunden med särbon via Skype. (och den brukar bli lång) 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Så myysigt ni alla verkar ha d:-) och pratstund via skype tycker jag låter småsexigt med sin särbo..ja romantiskt och givande åxå..fint..mycket fint dessutom
Jag själv kollar på tv med min älskade man..samtidigt som jag fluktar här..lyssnar på musik och njuter av min nya tavla.. indian love som jag är…önskar jag åxå en underbart fin forts kväll natt till er alla..vad ni än gör..kram
Jag har tittat på Terra Nova tillsammans med barnen, frugan är på nån middagsbjudning med jobbet. Jag har ätit goda knäckemackor med skinka och gurka till min kopp Twinings Earl Grey. Barnen har haft sina favoriter på bordet, Lovisa tog en skål frysta hallon och Ludvig valde popcorn.
Så smarrigt d låter:-) Pratade nyss med min man om att jag var sugen på popcorn..ist har jag en stor skål med jordgubbar framför mig
Här blev det inte mycket till mingel! Har haft främmande hela kvällen..men det är roligt det med. Nu är kvällen till ända..så
Godnatt alla goá vänner härinne! 
Go natt Sisa och alla andra som går och lägger sig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.