Godmorgon 14 september
Godmorgon Hans och alla andra som vaknar.
Här stormar det ordentligt och regnar sidledes. Skitväder med andra ord.
Jag ska på disputation idag. Ämnet är stress i medelåldern relaterat till demens på äldre dagar. Det är en arbetskamrat som disputerar så det är fest i Majorna ikväll.
/Maria
#2 Disputationer kan vara hur tråkiga som helst beroende på ämne och om det är på svenska eller engelska. Har gått på en del där det varit en knagglig engelska. Det kan dessutom ta ett par timmar så risken att somna finns.
Idag blir det nog ganska bra hoppas jag.
Festen däremot ska bli kul och vi i arbetsgruppen har skrivit en låttext som blev riktigt bra som vi ska försöka framställa så bra som möjligt
Hans, Aggelin vilka vackra bilder.
/Maria
Morrn,
I dag ska jag köra Rasmus till halkan och sen blir det lite barnvakts jobb för min del. =)
Helt ledig från arbetsträningen i dag, så det blir heldag med lilla Texas.
#3 Jo, jag vet att det kan vara riktigt tråkigt. Och fruktansvärt långtråkigt. Vi var på sambons kusins disputation som varade i fyra timmar. En tysk opponent som var elak i tre och en halv timma och sen betygsnämnde. På slutet en rolig oppontent som hade som uppgift att vara roligt. Skönt att få skratta på slutet. Vet inte om det är bara i Uppsala den traditonen finns?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Nej, sådana traditioner känner jag inte till här men opponenternas framtoning kan verkligen variera. Dessutom kan det bli nervöst om betygsnämnden dröjer.
/Maria
#6 Och lite otäckt om opponenten om om pekar med pekpinne och säger "I demand an answer"!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Ja fy. Jag avundas verkligen inte de stackarna som ska försvara sin avhandling. Jag skulle aldrig klara det.
/Maria
God morgon 
Här är samma skitväder som på många andra platser, regn och hård blåst, tur att jag "sitter inne" hela dagen, till och med fjättrad.

Hans o ni alla "God dagens"" O Hans vilken bild så fin..OJ!!
Ja då till min undran bumbleboo o aae vad i hela värden är.""Disputation"" Fest vet jag..Rulla runt o skrika eller så dans..Lite olika beteende
Lucy..Mycket o göra..Bra..Jobba på..Men du!!Vem är Texas??
Frida söt kanin som vanligt..I gårdagens god morgon tråd lade jag in en filmsnutt som jag tog när jag i går var i ett Budisttempel i Skåne som står öde..Vilken grej så häftig..Ja..Så Så..
ja fin Fredag till er alla ute i Etern..
Jo Skitväder Här
Lena.P är jag i verkliga livet.
#11 Disputation är när någon ska försvara sin doktorsavhandling. Det är en lång presentation och sedan en genomgång av alla artiklar och utfrågning och bedömning.
Den som jag ska på idag är en sjuksköterska som ska försvara. När hon blir godkänd så blir hon medicine doktor. Inte att förväxla med läkare
En jädrans massa statistik brukar det också vara vilket jag tycker är dödstråkigt
Jag hade ingen aning om att det fanns ett Buddisttempel i Skåne
Ett ödetempel dessutom.
/Maria
Attans det blev dubbelt.
/Maria

God morgon alla LK:are!
Vacker bild Hans.K
Intressant disputationsämne Humlan, ha en riktigt kul fest i kväll.
Vilken blomsterprakt aggeelin.
Ha en bra dag med lille Texas Lucy.
Ha..ha..galghumor har du Peter.
Söt kanin Frida.
Är det templet som AbbaFrida var med och finansierade chik?
Ha en riktigt fin dag med allt vad ni gör
#0 Vilket underbart foto Hans! #1 Önskar dej en superfest, efter vilostunden, hoppas bara den inte varar i 2 tim. #2 Vilka vackra rosor..jag älskar gula #4 Halkan?? #9 Då kan du inte blåsa bort iaf. #10 Ja men tänk allt du lär dig # 11 Syns att du blev betagen
Datorn och jag är ovänner..syns det ?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon,
även om den börjar bli sen! Här står regnet som spön i backen och vem har lust att kliva ur sängen då ? Blir nog en innedag i det torra! 
Fin fredag och Trevlig Helg till Er alla!
Gomorron!
Samma väder här som hos er andra verkar det som? Förutsåg detta kunde bli en innedag så jag tog upp kött ur boxen i går kväll, så nu stås det vid spisen! 
Kalle växer så det knakar! Drygt 5 mån nu. Och igår lyckades han stå still en sekund så jag hann med att ta en bild på underverket! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#18 Så fin han är
/Maria
Droppar in lite sent och nu kan jag inte minnas allt som står..men vackra foton..på himmel,blommor kanin.och templet..ujuj är så sjukt imponerad så jag nästan spricker faktist….mäktig känsla..mycke mycke..
Glömde ju den vackra hunden..så jättefin:-)
Vill önska er alla en fin dag..Fredagsmys helt enkelt med allt ni hittar på eller inte *L*
Här har vi samma väder..men tur vi har nåt väder alls *S*
Hade en underbar kväll i går med middag .och musikalen ..otroligt bra dansare och sångare..hade inte behövt oroa mig för en sekund..så nu lägger jag till d i mitt minne..don´t worry..be happy..kram till den som vill ha *viiink*
Anders så fin lille Kalle är o han är ju så glad.
MossQ.Vilken bild..Wow
Tack Chik den är från nynäshamn..alldeles vid havsbandet
Hej på er! Nyvaken! Trött! Men nu har jag ledig helg! Massage 1630! Längtar! Kram till er alla!
Goefermiddag vänner
Nu har jag ledigt och är ledig under helgen, ,Så skönt, men jösses säger jag, För jag fick kämpa cykla hem, Motvind och regnblåst, i morse så flög jag till jobb, De är skönt tycker jag flyga till jobb på morgonen. Då behöver man inte anstränga sig för mycket i onöda
Något som jag gör resten av dagen hehe
Ha en skön mysig fredag vänner
# 18 Han är verkligen fin..och han ser så snäll ut! 
O nu har vi inte skitväder..

Chick, Texas är en kompis son =) Mycket söt liten kille.
Rasmus fick goda ord och fint betyg från halkan så nu är det teori och uppkörning kvar sen Körkort. Gutt!
Gjorde en impuls grej idag med.. Piercade tungan. Bestämde mig när jag stod där ;) Ha ha.. 30år krisen som smyger sig på kanske
#20 Vacker bild Moss
#26 Vilken härlig bild du hittat Chik..så välgjord.
#27 Aha…åh så dum jag är..tänkte aldrig på bilkörning.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ooh aj aj pierca tungan..va med då min ena dotter gjorde d..jag grät..och killarna fick trösta mig..lilla mamma d är luugnt *S* gaddning är inge problem,då jag själv har 5 st..tycker d är vackert dessutom..även i tungan
Men då var hon bara dryga 16 år och jag godkände det..uuh d sved..nu har hon plockat bort den där skavmojjängen som hon typ tyggade fraddga på *L*
30 års kris eller inte..då var jag i en stark 50 års kris sonm gaddade mig på halsen..the show most go on:-)
tack cristine:-)
Som vanligt avslutar jag denna kväll med med min favoritlåt..tjatig kanske..men bra..sussi natti och kram till den som vill ha..va snälla mot varandra<3