Slarver
Är du det?
Jag använder int väska för jag skulle aldrig veta vart jag hade den, och varje gång jag köpt ett poaraply har jag lämnat det efter mej på förstas bästa plats.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mmmm, aninagen då. Jag gör som du Cristine med paraplyer, så dem har jag helt sonika slutat med
.
Men väskan den är viktig den för mig :)
Sen så är jag ju en sån där som sällan lyckas hålla mig ren och fin (klädmässigt) Lyckas alltid solka ner mig.
Japp tyvärr är jag det :/
Slarvar en del t.ex med att städa, äta regelbundet osv.
En av få saker jag inte slarvar med är djuren hehee
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej jag slarvar inte. Jag tycker att om jag ska göra något, ska jag göra det bra, annars kan jag låta bli.
Jag använder väska när jag åker till min dialysbehandling eller om jag åker bort över natten, mest för att få plats med mediciner och annat sånt. Paraply har jag, men använder det bara här hemma.
Hehe vink vink jag kan slarva jag med
Ingen slarver! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Från att ha varit en vimsig slarver så har jag blivit ganska strukturerad sedan jag blev sjuk.
Jag måste ha full koll på mina tillhörigheter. Almanacka, mobil där jag även använder anteckningsblocket, alla mina postitlappar osv.
Jag gör saker i en viss ordning numera och bockar av för att inte glömma.
Jag skriver upp nästan allt. Vem jag pratat med i telefonen och om något viktigt har sagts. Någon kanske pratar om en rolig händelse som ska ske och då vill jag ju gärna fråga nästa gång hur det var. Annars känner jag mig helt ointresserad fastän jag vet att det beror på minnet.
Saker och ting har numera mer bestämda platser än förr då jag drällde prylar överallt
/Maria
Jag försöker att ha bestämda platser. Om de inte har det så försvinner de lätt. Vi har ett anteckningsblock på insidan av en dörr i tvättstugan. Där skriver vi upp var vi lägger undan udda saker. I våras kunde jag då läsa om var kranen till vattentapps-stället ute fanns - den brukar annars ofta försvinna över vintern.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Vilken smart idé.
/Maria