Godmorgon 11 september
Godmorgon alla. Ännu svårt att se vad för väder som väntas.
Det är i alla fall 15 grader ute och inga katter har väckt oss i natt
/Maria
Hej hopp, solen går upp.

+16°C och troligen en solig dag på "g".
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon! #0 Skönt att få sova!
Här ser det mulet ut än så länge. Jag ska åka och köpa bröd för det är jag och en kollega som har hand om "tisdagsfika" på jobbet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu är jag på jobbet och slåss med skrivaren
/Maria

Har ni inte nätverk och skrivarköer?
Vi har det mesta
men idag strular också allt verkar det som.
Eller rättare sagt, det började redan igår.
Bara att ringa IT-supprit IGEN, morrr.
/Maria

God morgon!
Vädret som hos Humlan, 15grader och mulet, hoppas på sol senare.
All modern teknik är bra..så länge den fungerar)
Ha det gott alla LK:are där ute
Gomorron!
16 plus och soldis här. Ska strax ut i naturen och kolla hur arbetet fortskrider i naturreservatet.
Och sen blir det lingonskogen! Fick in en beställning igår! 
Ha en bra dag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dagens i burken alla.
Bumbleboo!!!Vill det inte som du???
Hej Draken så roligt o se dig
Toyan.Vinkar…*_*
Anders..Vad du jobbar..Ja ni alla får ha en fin dag där ute..
Själv så gör jag som vanligt så lite som möjligt..Solen tittar fram här..o då ser jag att mitt inte göra något spricker,,För då får jag has mig iväg o klippa gräsmattan….Oj'
Ja tjing till er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Morron!
11 år sedan Worldtradecenter rasade. Tiden går fort, minns det som det vore igår allting visades på tv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej alla.
Draken kommer och går.

Jag tyckte att du skrev "slåss om skrivaren"

God förmiddag 
Mulet, fuktigt och ganska varmt, 17 grader just nu.
September 11 ja. Den där dagen var jag på verkstan med bilen och skulle montera nytt avgassystem när jag hörde på radion att ett flygplan hade flugit in i ett av World Trade Centers torn. Nyhetsrapporteringen var ganska knapphändig och jag fick först intrycket av att det var ett litet enmotorigt flygplan som navigerat galet.
Jag ringde hem för att berätta för min fru och under tiden vi pratade i telefonen, flög det andra planet in i torn nr 2 och då först förstod jag av rapporteringen att det var stora passagerarflygplan som avsiktligt hade kraschats i tornen.
God morgon! 15-19 grader väntas idag! Solen skiner! Promenad på förmiddagen väntas nu på fm sen sova vid 15. Nu har jag tre nätter jobbet framför mig. Tror det blåser en del det gäller nog att klä på sig innan promenaden! Ha nu alla en skön dag! Ut å njut av solen vet ja!
God dag!
Så här ser det ut hos mej!
Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God middag
Vacker dag, sol och 20°C.
Sitter och funderar på min mammas trista balkong. Fanns det inte en balkongtråd här på livskvalitet? vill ha inspo. Vad kan man ha för växter som är tåliga och fina året om?
Ha en skön dag 
Måste bara få berätta en sak, min systerson har klarat körkortet idag!!! Är så stolt, tänk att liten har blivit så stor så fort!!!
Varit ute på en härlig promenad på 6,8 km så nu kan jag lägga mig och sova med gott samvete. Härligt väder ute!!!
#18 Vad kul! :D
Hej på Er alla!
Efter en lååååång semester har jag börjat jobba igen..och ska så göra ikväll! Känns bra, förutom att det är sommarvärme ute och jag känner att jag missar den!
Fortsatt fin dag till Er! 
Hej på er!
Tittar in lite snabbt och visar livstecken ;)
Hoppas alla har det bra! Kram på er fina människor
Lucy..Hej..Hur har du det??
hajjo!!Du bara försvan o vi har undrat..
Vinkar*vinkar*
Ja du, det går framåt. VArit så upp och ner här ett bra tag med allt. Men nu är jag nog på g igen hoppas jag.
Mycket som händer. Vi kommer flytta te.x lämna huset och flytta in till stan. Låter inte alls som mig eller hur.. Men det är mycket jag pysslat med de senaste året som varit helt fel.
Levt efter en mall som alla ska vara. Du måste ha villa, volvo, barn och man.. Försökt vara saker som jag inte är. Klamrat mig fast vid dumma ideer och nästan förstört allt..
Nu därimot är jag pepp på livet.. Inte som förut då jag bara ville sluta andas. Det finns sååå mycket jag vill göra, testa och pyssla med så jag vet inte vilken ände jag ska börja.
Men det är en lång väg kvar. Jag var på botten av botten. Nära till att inte komma vidare alls.. Men som sagt det har verkligen vänt. Medicinen är fantastisk, människorna som hjälper mig är fantastiska.
Så jag mår bra och har stora planer för framtiden.
Goeftermiddag LK
Så var denna arbetsdag slut de är skönt de. Vädret har varit lite si och så, kvavt är de och sol ena stunden nästa så regnar de
Ha en skön tisdag vänner
#21 Så härligt att höra att du tagit dig upp och fått kämparglöd i dej.Jag håller tummarna för att det ska gå som du vill den här gången, jag känner faktiskt att det kommer att gå bra för dej i stan med ditt nya liv. Hör av dej när du kan så vi slipper undra.!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#19 Kul att du tittar in igen, saknat dig här.
Lucy..OJ!!!Ja. vad bra att du nu börjar o ta hand om dig..O göra vad du verkligen vill.Inte vad som förväntas..Ett stort steg..
Ja ta dagen efter hur du mår..
Så härligt att höra att du mår bättre Lucy
har tänkt på dig. 
#3 Jo, skrivare, de krånglar gärna och när det passar som minst 
Tittar in och önskar alla en bra kväll innan John Blund kommer och nattar mig.
#21 Härligt att höra att du mår bättre, har tänkt mycket på dig. Stor kram!!
Zabelle
#21 Jag tycker också att det är roligt att ha dig tillbaka här!! Hoppas att få se mer av dig!
God kväll 
Roligt att du är tillbaka Lucy 
Vår avloppsinfiltration läckte ju och de var hit och grävde en dränering, vilket innebar att större delen av vår sådd uppepå infiltrationsbädden blev förstörd, men lite blev kvar och där har det dykt upp vallmo, blåklint, någon gul blomma som jag inte vet namnet på och den här lila. Jag vet inte vad den heter heller.
Hoppas att de hinner gå i frö innan vintern är här bara.
Den gula känner jag igen men minns inte just nu vad den heter. Ska fundera på det. Jag har också en konstig blomma, ska försöka ta én bild på den.
Vet ni om det kan bli en mutation av solros? Jag har en liten blomma som är drygt en cm i omkrets, den är lite lik solrosen som står en bit därifrån.
Hej Peter!
Kommer ihåg att du visade Färgkulla en gång förut
och nu tror jag att denna gula är Gullkrage 
Den lila är jag är Klätt.
#33 Hej. Ja klätt är helt rätt, det ser jag nu när jag kollade bilder på den, men den gula, vet inte om det kan vara rätt. Kolla bladen, de har inga bladskaft alls, utan stjälken liksom växer vidare ur varje blad.
#34 Jo, men gullkrage ser ut så.. bladen liksom omfattar stjälken.
#35 Jaha, det var svårt att se det på de bilder som jag hittade via Google.
Men du.. vad var det för frön du sådde,
Står det inte vad som var i fröblandningen?
Jag blir väldigt lätt osäker, och vill inte lura dig så..
kanske bäst du lägger upp bilden och frågar på annat forum också.
#37 Jag frågade och du visste ju, se vad enkelt det blev. 
Jag letade och hittade stället jag handlade hos, det var Runåbergs fröer, 100 gram ängsblommefrö:
Blomsterblandningen innehåller: Klätt, Färgkulla, Stor Blåklocka, Blåklint, Rödklint, Backnejlika, Brudbröd, Gulmåra, Äkta Johannesört, Åkervädd, Sommarfibbla, Prästkrage, Tjärblomster, Myskmalva, Kornvallmo, Svartkämpar, Rödblära.