Djurnamn
Vad heter era djur? Min hund heter Molly och katterna Missan, Sissi och Mojjan.
Sedan har vi en tupp som heter Trapper. Killen som födde upp honom flaskmatade honom från det han var liten kyckling. Eftersom han överlevde mot alla odds så gav de honom namnet Trapper.

Min hund heter Disco.
Min katt hette Fjodor 
Mina katter heter Nalle(stor och lurvig) Algot(flörtiga typen som tittar på dej med Greta Garbo blick) och Adam(tuff kille med massor av muskler).
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har inte längre något djur. Men jag har haft många olika djur. En häst när jag var barn. Han hette Prins. En hund som hette Sabina. Min sköldpadda var Constantina. Nu har jag på semester min dotters katt. Han heter Kawaii. 
Min katt heter Sigge och hunden heter Ester.
Min föredettas föräldrar hade en hund som hette Gissa.
Gissa om det kunde bli roliga dialoger när folk undrade vad hunden hette.
Min egen senaste hund hette Silka, vår katt heter bara Missan, men hon kommer bättre om man ropar "Katten".
Jag har inga egna djur just nu men min katt som lämnade mig 2006 hetter Sylvester, tuff & trodde han kunde allt.
Hunden jag & sonens pappa hade heter Rufus men bor i en ny familj nu.
Mammas hundar heter Chester efter sångaren i Linkin Park och Davies efter sångaren i Korn, lillebror har döpt dem 
Amor Vincit Omnia
Vår hund heter Svea
härlig blandras som ääääälskar barn.
Mina katter heter Destiny och Mr Harmony 
Jag hade en fin tupp som hette Råger…
Katten Billy och Hunden Sammie..
Mina egna "husdjur", de som jag knappt vågar nämna här för att inte skrämma skiten ur de som är skraja, har diverse roliga namn.
Ofta namnger jag dem så att namnet påminner om den jag köpt av, eller varifrån djuret kommer.
Följande namn används för närvarande:
Andy
Anni
Arrowana
Aska
Bente
Bounty
Gerda
Erika
Hazel
Henrietta
Jenny
Jonny
Juliana
Kees
Lillaska
Lazzo
Lazina
Lillgerda
Nicke
Maffe
Ona
Roffe
Rubina
Rufus
Rut
Röde Orm
Stratus

Min äldsta hund heter Malva, efter blomman. Hennes son (min 2:a hund) heter Romeo, döpt av min dotter. Katterna heter Cleo,Madonna,Tinuviel,Snöflinga och Minus.

Glömde förresten att säga Hej! Tittade just in här.
#13 Hej Silvernalle.
Kul att du kom förbi! Stanna gärna kvar hos oss om du har lust!
Mycket intressanta och roliga namn men djuren betyder ju så mycket för oss djurvänner så de förtjänar dessa namn…..

Min nuvarande hund heter zimba hete så när jag köpte honom innan hade jag taxarna Astrid och Signe.
Min hund heter Silver och min katt heter Champis
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Mina 2 kaniner heter Snuttan och Frida, sen 2 katter Nellie och Missen, sen 2 undulater Snutty och Hugo, och fiskar och brukar ta hand om mormors hund Ida också.
Jag hade en liten hund som hette Totte, 
Våran hund heter Odi/kram Spanaren
Många härliga, roliga namn finns det på våra älskade djur. Här bor Maxen, som är en norsk skogkatt och Charlie som är en cornish rex. De är som helan och halvan…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Djur i mitt liv
Katter
Skorpan
Lisa
Skrållan
Moses
Hundar
Krusse
Tussi
Emma
Rulle
Peggy
Toya
Zaboj
Ray
Linus
Bamse
Wilma
Betty
Lilly

Har haft många husdjur. Nu har vi ett marsvin som hetter Sigge 
Mina katter heter Izabelle och Tyzon och min hund heter Hercules, men kallas för Hebbe
De förra katterna hette Bengt och Tessie och tidigare hundar hette Sombrero (kallades Sombie), Boy, Tanja och Nils.
Zabelle
Vad många olika spännande namn….Maggan hade en hel radda hon!
Jag har haft hundar som hetat Lilleman, Millan, Mireille, Tessie och Lisa. Två kattor tidigare som hette Mojsan och Puff!
En tupp vid namn Lelle och en höna Agneta. Svarthöna, Spräcklan, Tofsan och Bruntuppen kort och gott!

Mina katter som inte längre är i livet hette Tzera, Våfflan och Smilla.
Katterna vi har nu heter Baloo och Panther.
Vovven heter Bamse :D
Min son hade en guldhamster som hette Hantaro!
Hästen hetter Steffen.
katten(som nu bor hos pappa) heter Mitzi
ormarna heter: Tequila, Xera Snow och Magic Quinn
#0 Har flaskmatar man en kyckling?!
Mina djur (tillsammans med pojkvännen) heter:
Lillan - Hund
Fia & Findus - Katter
Albin, Viola, Smilla & Flizan - kaniner
Blixten, Lotus, Alvin, Pepsi, Enzo & Hugo - Marsvin
Hönsen - Tupparna Otto och Maif, har ej döpt dem andra men ska ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag älskar lite annorlunda namn och många klagar på att det är svårt att minnas vad mina djur heter. Hunden heter Teffex och det har folk svårast för. Katterna heter Tira, Tesla och Raskva, fast den sista kallas mest för Rost och mössen heter Fikon och Humla.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Alfons - Hund
Smulle & Lissie - Katter
Figo & Polly - Papegojor (om inte är riktigt våra)
Benjamin 1-20 - Syrsor
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Ernst, Astrid, klon, Hedvig, Gunilla, Jerry (grodor och salamandrar). Ville, Zelda (hundar) Sara (katt)
-Rasmus 🌈