Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 799 ggr
Cristine
1

Gomorron 6 sept.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blåser som attan gör det, synd på så fin dag!

Av allt jag skulle göra igår så var det bara äppelkakan som blev gjord på grund av dessa iskalla vindar.Idag ser det likadant ut.

Spelar ingen roll, jag är glad att få se solen

Ha en härlig dag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
1

Godmorgon Christine och alla andra som kommer sen! Här skiner solen och jag hoppas på en lika fin dag som igår (även om jag jobbar och inte hinner se vädret - igår klev jag ut från jobbet 17.15 och konstaterade "nämen så fint väder det är!!"

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Pialinn
2

God morgon alla där uppe i norr. Här nere ha solen inte ens börjat visa sej,

Efter att hela sommaren haft nordlga svala vindar har det börjat blåsa varma. +20 som lägsta temperatur i natt.

Jag önskar er alla en skön höstdag!!!!!

Far ej fortare fram än din dkyddsängel flyger!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Fridaaaa
1

Morgon!

Märks att det är höst nu, kallt på morrnarna och löven har börjat att falla.
Beställde lite kläder från H&M igår plus en ny väska :) Behöver lite nytt nu i skolan hehe :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God morgon på er allihopa!

Kyligt och blåsigt här med, men vackert solsken.

Ha en riktigt fin dag vad ni än hittar påGlad

flisan708
0

God morgon! Nu ska jag ta och sova, bara 2 nätter kvar. Det var kyligt idag 8 grader varmt, vissa av dagpersonalen hade haft 5 grader när de åkt hemifrån. Ha nu alla en fin höst dag! :)

stina63
0

Godmorgon vänner

Solen skiner ute de känns så skönt, Har säkert varit lite kyligt men solen kommer värma sedan i dag

Blir en tur till stugan, Där kommer jag sitta och njuta av tysnaden, Rensa lite ogräs sedan ta en kopp kaffe.

Ha en skön undebar TorsdagKyss

[peter54]
0

God morgon Glad

Här är soligt, men ack så kallt, 8 grader, och det blåser så man knappt får behålla skjortan på.

Maja2
0

God morgon

Här blåser det nåt kopiöst, en rönn blåste av alldeles nyss och lade sig över vägen.

fotokrafs
1
God middag

Fint ute. Hoppas på skön promenad hem senare i eftermiddag.

#0 Mmm .. äppelkaka vad gott!

#3 Jo, det känns lite höstigt nu.
Och jag borde också skaffa lite nytt i garderoben, främst byxor. Fast det får bli att gå till affären, tycker det är svårt att hitta något som passar.

Ha en skön dag

En till bild från Öland i somras Skrattande

[Sisa]
1

Hej alla!

Som vanligt fina bilder!

# 2  Hej Pialinn, så roligt att Du tittar in ibland!  Vart befinner Du dej nu ?

Solen skiner och det känns nästan som sommar om dagarna.  Det behöver vi ha mycket av nu, efter den dåliga sommar som varit.

Hoppas solen skiner på Er!    Cool

Pialinn
3

Hej Sisa (o alla andra)

Jag stått i Sagres, Portugal nästa hela tiden sedan oktober förra året. Tröttnat på att fara runt.

1mm regn fick vi för några veckor sedan, annars har solen skinit från klarblå himmel sedan april. Men det är ett riktigt blåshål, och det kan man stå ut med. Har tyckt synd om er när jag hört hur dåligt väder ni haft.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[Sisa]
0

# 11  Ja..en dålig sommar har vi haft!  Men..jag har varit till Nordkap och Norge med husbil, så jag är nöjd ändå.  Nu förstår jag nog bättre varför Du gillar din husbil..Glad

Må så gott där i Portugal..och titta gärna in här på LK ibland, så vi vet var vi har Dej.    Stor Kram!