En söndag..
Vad är bra och vad är mindre bra med söndagar ?
Gör Du nåt då det är söndag, som Du inte skulle göra en annan dag ?
Finns det nåt Du inte skulle göra, bara för att det är söndag, eller..
Är söndagar en dag som alla andra ? 
Mindre bra:
Helgen har gått för fort.
Finns oftast inget att göra
Inga bra program på tv i regel
**Bra
**Fortfarande helg
Det är det jag kommit på haha :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag klär upp mej lite pif det skulle komma någon.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
I det stora hela så är söndagarna för mig de samma..
Utan att ungarna ofta är här o äter o hälsar på..Eller att vi träffas någonstans..O att vi för det mesta har efterrätt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har alltid jobbat omvartannat,helgdagar som veckodagar..
både inom vården,och som min egen
en grej jag tappat lite,är söndags-sovmornar..lite extra mys
o gärna en lååååååång frukost i sängen
fast idag blev det tidigare än vanligt,gjort ideellt arbete för
fotbollsföreningen,stått i serveringen,langat kaffe,gubbalimpa o några bullar o wurrar :- )
; penke
För min egen personliga del är söndagen veckans sämsta dag eftersom det gått en extra dag sedan sista dialysbehandlingen. Jag orkar mycket mindre, blir seg, trött och till slut tappar jag gaist och vilja att göra saker.
På måndag morgon innan jag kommit igång med dialysen mår jag riktigt illa, ibland nästan spyfärdig av förgiftningen som ureaämnena orsakar i blodet.
Alla andra dagar i veckan är bättre än söndagar för mig, men allra bäst är tisdag, torsdag och lördag, då mår jag toppen och orkar göra vad jag vill.

söndagar är lite både och… liiite ångest över allt som skulle fixats under helgen som fortfarande är ogjorda, samtidigt som det är en skön dag utan allt för mycket måsten. Idag kom tex en kompis på oväntat besök och stannade på middag. Jag kan inte säga att jag klätt upp mig. Målarbrallor och en sliten flanellskjorta… men det var ju inte frackmiddag heller :-D
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#6 Jag håller med om att söndagen är lite både-och. Det är sovmorgon och ledigt. Samtidigt är det jobbardag dagen därpå så det ska förberedas på kvällen och tankarna går lite för lätt till jobbet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet