Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 563 ggr
[Sisa]
0

Internetvänner

Att få bolla det man har funderingar om och att få bolla med andra som också har funderingar, gör att man växer som människa.

Att utveckla sin argumentationsförmåga kan ju aldrig vara skadligt!

Har Du mött människor på nätet, där Du verkligen känner att personkemin stämmer ?    Obestämd

Fridaaaa
1

Japp faktiskt, inte som jag träffat live sen men som jag pratar mycket med på nätet. Och som stämmer bra emellan.

Jo nu när jag tänker efter, så 5 st har jag träffat IRL som jag träffat via nätet :) Och speciellt 2 har det stämt extra bra emellan :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

# 1  Men..det låter ju jättekul!   Glad

[peter54]
1

#0 Njaej det har jag nog inte (det skulle "bumblis här då, vi tycks ju ha samma åsikter och uppfattningar om det mesta). Flört

De nära kontakter jag har med folk via nätet är såna jag känner sedan tidigare, men inte har möjlighet att träffa live så ofta

Men Sisa, har du inte fått fel skolämne där? Det brukar väl vara kemin? Flört

Fridaaaa
0

#2 Japp!:)

[Sisa]
0

# 3  Tur Du finns Peter..nu har jag ändrat!   Skrattande

AnnL
0

Har träffat några stycken. Zabelle och jag fann varandra diriekt när vi träffades för några år sedan. Och det gjorde även jag zabelle och chik när vi tre träfades.Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

citytjejen
0

Jodå, jag träffade min man på nätet och där kändes att det var någonting redan från start och innan vi ens pratat i telefon. Sen att det tog drygt två år innan vi blev ett par, det är en annan historia!

/Christina

[Sisa]
0

Kanske är människor på internet ärligare på ett sätt dom inte skulle vara ansikte mot ansikte ?  På internet kan ingen se Dej..kanske skapar det en annan förutsättning ?  Obestämd

Maria
0

#3 Tack Peter, nu känner jag mig hedradFlört

Jag har ju träffat Bergspuman privat två gånger och hon är härlig.

Har telefonkontakt med några också.

Annars är jag inte så sällskaplig av mig privat därför tycker jag att ett sådant här forum är alldeles lagom egentligen.

/Maria

Karmatarerskanise
2

Personkemin kan jag inte känna av över nätet, men visst finns det en del man fastnat för mer än andra :) Kloka personer.

penke
0

Såklart,här finns ju "samma" yxskaft o goingar som IRL.. samma talare som..ubåtar både vänner.kärlekar o floppar *skratt* ; penke

[Sisa]
0

Tycker Ni att det är svårt att komma in på olika forum då ? Skriver inlägg efter inlägg men bara ignoreras..

Har Du tappat sugen någon gång ?   Obestämd

Fridaaaa
0

#12 Har hänt fåtal gånger på vissa forum. Men för det mesta brukar man bli välkomnad osv :)

[peter54]
0

#12 Ja på en del forum blir man kapad jäms med fotknölarna direkt. Så upplevde jag att jag blev mottagen på Existens iFokus, så dit beger jag mig aldrig mer.

Maria
0

Jag har fortfarande skrivförbud på "Svensk natur"Skrattande

/Maria

Karmatarerskanise
0

#12 Njä, tycker nog det gått bra faktiskt. Självklart kommer jag inte överens med alla, men överlag så har jag kommit in bra i de forum som jag skriver på.

#15 Hehe jag med, men det beror inte på att jag skrivit där ;)

[VSK]
0

Japp absolut Glad

Maria
0

#16 Inte jag hellerFlört

/Maria

[Sisa]
0

Olika är det..på olika forum.

Jag hoppas att Ni inte får den känslan av, att bli ignorerad här på LK!  Glad

Jag tycker det ger mycket om man är sej själv, vågar ta för sej lite och har tålamod.  Sen får man hoppas att någon läser och tar intryck!