Gjort det igen...
Vad? Jo dottern fick leta igenom hela huset efter mina glasögon nr 1 de som jag ser med. Ingenstans fanns de, hon gick igenom huset 2 gånger
Medans satt jag och försökte reparera datorn och när jag klev upp efter några timmar kom de fram. Jag hade suttit på dem, tur är att allt är av plast!
Klarar du dig från sådant?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
*fniss* Lät så kul, sorry. Har klarat mig från sånt…än så länge :))
Haaa..Du är rolig du Cristine..
Lägger mina saker överallt gör jag..Men satt mig på de har jag ju inte gjort..Men jag har letat efter mina Glasögon, när jag har haft dom på mig
Himla bra att de inte gick i sönder..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har förlagt mina vanliga glasögon, även mobil hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så skööönt!
Jag menar att inte vara alldeles ensam om sådant. Här handlar det nog mer om att inte se hi hi hi.
#4 Här med, ser inte så bra utan glasögon. Det går ju menmen hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du är helt normal Christine. Fast glasögonen har jag koll på. Det är det första jag tar på mig på morronen. Annars skulle jag mesta yra omkring
Var rädda om varandra
#0 Tycker du är helt normal, alla lägger vi grejer där man minst anar det. När jag gör det och sen hittar det är det bara att skratta åt sig själv.
Jag har flera par..alltid hittar jag några! 
Ja man gör ju det till slut..fast när man är i min ålder poppar alltid den där luriga tanken upp "börjar jag bli senil" men sedan kommer en annan upp som säger "men hur ska du hinna bli senil med tre sajter att sköta".
# 9 Inte är Du senil, Cristine..bara lite normalt glömsk och kanske tankspridd Du minns ju alltid det mesta! 
Heeeeeeeeeee, snällt sagt!
Hihi Så kan de gå,,, ibland så har man dom på huvudet man letar och letar
Jag har bara 3 ställen i lägenheten där jag lägger ifrån mig glasögonen så det är ingen risk att dom försvinner för mig. Men det är många gånger jag fått hjälpa min mamma att hitta sina glasögon när jag växte upp. Hon får ofta gå och hämta läsglasögonen för att kunna hitta dom vanliga när hon lagt dom ifrån sig.
Ett tips är att ha några få specifika platser där du alltid lägger glasögonen när du tar av dig dom, då försvinner dom aldrig.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag köpte på Rusta och ÖB 21 par glasögon ssom kostade mellan 20-30 kr sedan lade jag ut dem på flera olika platser för att jag alltid skulle ha. Ha ha
# 14 Haha..
21 st.
. Fast å andra sidan hitta jag glasögon i soffan o i gubbens bil mellan sätena. När han o en annan skogsgubbe
planerade en skogsdag. Vi fattade inte var de komifrån. Tills den andre skogsgubben ringde. . Han brukade visst också lägga ut glasögon lite varstans för att alltid ha till hands.
Var rädda om varandra
*Fniss*
tur att det finns fler