Gäster ?
Har Du övernattande gäster ibland ?
Trevligt..vart låter Du dom sova någonstans ? 
Ja det har vi ganska ofta eftersom stora delar av vårt umgänge bor kvar där vi tidigare bodde 17 mil bort. Vi har ett gästrum, men ibland när det är fler än vad som ryms där, får de kvartera in sig i vardagsrummet och på övre hallen.
Jag har en hörnsoffa där får man plats sova
Om styvbarnet inte är hemma kan en ligga i hennes rum, och ytterligare två kan ligga i vår bäddsoffa!
/Christina
Ja, det har vi och de ligger i ett rum med två bäddaroch kan ligga i en bäddsoffa med två bäddar. Finns hjärtrum så finns det stjärterum 
Sisa Håller med Stina..""Finns det hjärterum så finns det stjärterum"
Ja vi har nu när sista sonen flyttat ett till extra rum med en stor säng..Sen gästrummet o så hade vi ju en liten stuga på tomten..O den river Sambon nu för han skall bygga så vi skall ha Husbilen o där kan det ligga gäster med..
Så snabbt räknat så har vi liggplatser för8st.
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 5 Ännu en positiv sak med att äga en husbil..man kan ha övernattande gäster där! 
Då och då tonårskompisar till Lukas och Julius :)) De sover är det finns plats och lite hittan och ittan, ibland jag med :)
Nepp har vi inte :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
I trädgården!
He he he skojar..i dotterns rum om de inte är kattalergiker förståss. Det var ett par gäster jag hade i sommras så de fick sova här!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 9 Också ett bra sätt..att ha en husvagn på tomten!
Fick dom laga frukosten själva ? 
Vi brukar bara ha svärmor på besök ifrån småland och hon ligger bredvid min dotter i hennes dubbelsäng:-)
det blir ju jättebra Chik att ha husbilen där..så fiffigt..ska ni ha tak el något över i vinter..tänk på fukten..vi har vårat chabrak på tomten hos min bror..mot hans garage delvis under tak..+ lite underhållsvärme..där kan vi även övernatta om vi vill då han bor ca 6 mil i från oss..fast han har stort gästrum:-)
Söt den är husvagnen Cristine..d e lite myysfaktor..fast jag vill hellre ha husbil än husvagn
Nej vi brukar inte ha det men vi har ett gästrum och 5 extrasängar ^^