kanske operation på torsdag då.
ja inget större ingrepp.. men har en leverfläck i ansiktet som jag tycker brjar bli obehagligt.. den är ivägen så kliar sönder den iböand.. å nu tycker jag att den har växt å blivit hård.. ville inte ta bort den innan för jag ville inte ha ett ärr i ansiktet.. men vadå? ett ärr eller en leverfläck spelar ju kvitta kände jag .. så nu hoppas jag att dom tar bort den..
nån mer som tagit bort leverfläckar nån stans?

Har tagit bort leverfläck senast på benet. Blev ju ett ärr.
Innan dess togs ett bort, på armen, en leverfläck som hade växit och börjar klia o blöda. Visade sig vara hudcancer :(
Men nu helt borta, tack o lov.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
usch då de låter inte skoj med cancer.. men bra att de är borta ialalfall..
ja får väl se vad dom ssäger.. jag har tagit bort i nacken innan så.. men som sagt hellre ta bort den ifall de är cancer man vet ju itne förän efteråt
Bättre ta bort de när man har undersökt de när man ser att fläcken börjar förändras, För då kan de vara hudcancer
precis.. innan har jag inte brytt mig men nu när den blivit hård så är den obehaglig
examynia..Ja har du möjlighet så ta bort den..
Lena.P är jag i verkliga livet.
ja jag ska kräva de faktiskt.. å gör dom inte de där så tänker jag gå nån annanstans.. för vet att min sambo fick inte ta bort en på ryggen på den andra vårdcentralen:S
Den fläck jag trodde var helt ofarlig..var farligast! Så examynia..ta bort den! 
ja jag ska stå på mig så dom tar bort den.. har tagit bort i nacken för ett par år sen men dom var okej.. så får se vad dom säger om denna.. men ska som sag stå på mig. tycker de känns lite otäckt bara med tanke på att den sitter i ansiktet men de är bara att bit aihop=)