Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 386 ggr
stina63
0

Du har vunnet

Eller fått En miljon kronor i arv eller sådant

Vad hade du gjort då?

[WickedAlly]
0

Köpt lägenhet, eventuellt en som behöver fixas lite och lagt lite pengar på den för att höja värdet.

Sen hade jag tagit en del av pengarna och köpt något jag verkligen velat ha men inte kunnat köpa, i mitt fall en stor soffa och ett stort matsalsbord med plats för många.

Sen hade jag investerat eller bara sparat resten av pengarna med undantag en liten summa som jag hade spenderat på precis vad jag ville :)

stina63
0

visst är det härligt WickedAlly för man vet aldrig, en dag får man kanske en arv eller vunnetGlad

examynia
1

jag hade letat upp ett hus eller en gård i skogen så hade jag använt en del av pengarna till kontantinsatsen å sen skaffat ett litet stall m de inte redan fanns på gården å en häst till å lite sådär..

[WickedAlly]
0

#2 Absolut. Vet att jag har ett väntande arv men jag hoppas att det dröjer måååånga år tills det blir aktuellt att få ut det, helst skulle jag aldrig hamna i den sitsen men så fungerar det ju tyvärr inte :)

stina63
0

Jag hade betalt av de skulde jag har, sen sparat och skänkt en slan till någon som behöver de. Men vilken vet jag inte ännu.

Skulle köpt en vila något sådant bott där istället för lägenheten..

MariaG
0

Jag hade först och främst betalat av skulder, så man slipper oroa sig för dem. Därefter hade jag bjudit familjen på en resa någonstans.

/ Maria. med-arbetare på Sommar