Då och Sen!
Jag har semester denna vecka också, Men sen börjar jobbet kalla, De jag vill är att gå vidare, Jobba med annat eller utbildning, Men jag har inte hittat något ännu, kanske kanske de dyker upp något,
# 1 Kanske Du ska gå en kurs i höst, Stina ?
Mer än en halv månad kvar. Så¨jag vill helst inte tänka på hösten ännu! 
Återkommer med en summering av sommaren lite senare.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sommar? Vackra vyer har jag iaf sett, det har aldrig varit så grönt och frodigt som i år. Allting växer så det knakar så man får väl vara tacksam över det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Zabelle..Vacker bild..Fast ser kalt ut
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mycket saker jag hade velat göra under sommaren. Men jobbat mycket och det har regnat mycket.
Men tänker ändå på hur snabbt sommaren gått ändå, alla nya människor jag lärt känna på jobbet osv:)
Så varit bra och dålig sommar.
Nu i höst ska jag plugga och jobba extra så mycket jag kan :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Bara ett litet välment råd, lova inte bort dig för mycket på jobb. Studierna kommer att kräva mycket energi. Det är viktigt att vara lite ledig också 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Ja det vet jag :)
Blir när jag känner att jag kan och orkar ^^,
Dem vet ju om att jag ska studera :)
Men tänkte, bra att jobba lite så att man slipper låna :)
Sommaren bestod av för mycket jobbande, 208 timmar i juli, och nu i höst ska jag plugga.
# 11 Oj, det var mycket!
Vad har Du jobbat med ?
#12 Jobbat som grisskötare, bytte jobb från en gård till en annan nu i Januari och trodde det skulle bli bättre, men denna gård sliter ut en istället, men har ju slutat nu så 
Jag hade tidig semester å hunnit jobba i 5 veckor. Väder mässigt dålig semester men är så glad att jag åkte till Samos å fick en fin vecka. Såg ett träd idag som tappat löv å löven var i höst nyanserna. Konstraten till vädret som är idag, vilket märklig vacker sommar dag. Planerna inför hösten är att åka på lite mässor sen kanske en resa i vinter eller tidig vår. Sen lite dags turer.
#11 Oj! Jag tycker jag jobbat många timmar/månad i sommar:P