Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 535 ggr
Cristine
1

Har du kontroll på ditt humör?

Det har hänt ett par gånger att jag förlorat den och det är inte roligt, det vill man helst glömma. Tur att det var längesedan.

Storbråk med särbon men det var första och sista gången

och det andra med en av sönerna.animated she wolf

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Både jag och min man har hetsigt humör (sonen också) men det rinner av oss som "vatten på en gås" ganska snabbt.

Jag skulle aldrig klara av att vara långsint.

/Maria

Cristine
0

Tur detr då ni alla har smma humör.

Fridaaaa
0

Oftast har jag det. Men beror helt och hållet på vad det gäller för något.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Jag tycker jag har det..

är nog känd som en lugn och sansad person.

flisan708
0

Min personliga bild av mig själv är att jag är en lugn, trygg och sansad. Skulle jag bli arg så blir jag riktigt arg, vilket är jättesällan. Minns inte när jag var riktigt arg på någon senast. Däremot är jag är långsint, har man betett sig riktigt illa mot mig har jag svårt att förlåta. Jag blir nog oftare irriterad än arg. Blir jag det så säger jag till och säger som jag känner. Däremot så kan jag bli ledsen på människor som beter sig illa och sviker. Jag blir oftare ledsen än arg.

penke
0

**_DETHARDUINTEMEDATTGÖRASkrikandes

_**.          Tungan ute

det är väl klart jag har humör
men,jag brukar kunna dosera det,när det behövs ..

;  penke

[peter54]
0

Jag har rätt kort stubin, men å andra sidan har jag lärt mig att inte hetsa upp mig över sånt som inte går att påverka, så det är ytterst sällan mitt humör kommer upp till ytan.

fotokrafs
0

Beror på vem jag är arg på. Mamma och maken kan jag ryta till ordentligt på när jag känner mig orättvist behandlad. Någon gång har det hänt att jag sagt eller gjort något dumt, men jag är bra på att be om ursäkt efteråt. Men i regel är jag väldigt lugn och snäll Oskyldig

När det gäller andra som gör elaka saker är jag långsint
på så sätt att jag glömmer inte.

Maria
0

Jag fick ett mindre anfall när jag provade bikini idag.

Jag fullkomligt avskyr att prova och så fattades ena bandet på den överdelen jag tagit med i provhytten. Genomsvett och knallröd i nyllet.

Fast när jag betalade hade det redan gått över.

/Maria

Geru
0

Länge sen jag verkligen exploderade, men samtidigt har jag haft problem med att jag undertryckt känslor och sånt som då fått en frätande effekt på insidan.

Nu blir jag i varje fall förbannad ibland :)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Maria
0

Bra det Geru. Lätta på trycketSkrattande

/Maria

Cristine
0

#9 Jag hoppas verkligen att du inte såg ut som kvinnan i animeringen Humlan

*fniss*

Maria
0

#12 Haha, jag kände mig sådan i alla fall.

/Maria

pius314
0

åh, jag kan bli jättearg ibland. men "tyvärr" mest på familjen. När det är bland bekanta eller arbetssituationer går jag mest och knyter handen i fickan. Vore kanske bättre att stå för det och ta konfliken där med. Men det är svårt…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Ja jag har kontroll på mitt humör, Men som barn kunde jag tända till från 1 till 1000.Skrattande