Åska eller inte
Det kommer en hård smäll och vi rusar för att koppla av alla apparater sedan sitter vi där och väntar och väntar, inget mer händer så vi kopplar upp igen men då börjar det mullra så vi får koppla ur igen..det blev inget mer…
Känns detta igen?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja så var det förra veckan,, De mullrade jag kopplade ut sladdarna stängde datorn hade mig, Då slutade de., Väntade en stund, Inget hände, När jag hade att igång datorn ja då började det mullra igen
Känns igen.
. Vi har klarat oss. En graanne hade dragit ut alla sladdar ändå sprack modemet. . och nästan allt annat också. Men sen blev det lugnt
Var rädda om varandra
Usch så hemskt signemo,, Har respekt för åska men tycker om titta på de., Men jag är försiktig ändå,,
Jag har inte mycket vett
. TYcker det är fint med blixtarna o ombonat med smällarna. Troligen är jag inte klok. Förståndet vet attt det kan orsaka mycket. Men jag kanändå njuta o sova som en stock
Var rädda om varandra
Hehe signemo då har jag inte heller mycke vett i mej, Som barn stod pappa och jag på balkongen tittade på när det blixtrade hade sej.. Så rädd så är jag inte, Bara de att jag vill inte att det ska slå ner
Fick ett sms från Telia i början på veckan att det skulle komma åskväder till helgen..dom rekommenderade att koppla ifrån allt!
Här är strålande solsken..inget oväder alls.
Brukar Du få sms om oväder ?
Har inte kopplat ur datorn en enda gång i sommar. Har det kommit åska så har jag inte varit hemma eller så har det hållt sig på avstånd
#6 Nej, jag har aldrig fått sms om oväder
Jag tycker också om när det är riktig åska så huset skakar. Det är så vackert.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sisa de fick jag också ett sms då för ett tag sen när det skulle åska och ha sig..

Jag har fått sms.
I sommar har vi fått köpa trådlösa telefoner 3 gånger, fast telefon 1 gång och fått byta ut vårt modem 1 gång.
Viktigt att tänka på är att även dra ur telefonjacket för att skydda modemet. Här har man nyss grävt ner elledningarna så när vårt modem gick så klarade sig datorn som vi inte hunnit dra ur.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!