God morgon 1/8
God morgon och hej på Er alla!!!
Hoppas ni alla sovit gott och känner er redo för en ny spännande dag!!
Igår var jag i Stockholm med en väninna över dagen och det var så trevligt!!!! Kändes som jag var borta längre än bara över dagen.
Har ett litet beskymmer, kanske någon kan hjälpa mig.
Hur synkroniserar man ihop kalendern i surfplattan med mobilen?
Surfplatta Samsung galaxy tab 2 7" - kalendern heter "S Planner"
Mobil HTC Sensation XE - Kalendern heter "Kalender"
Ha nu alla en härlig dag!!!
Kram
Gomorron!
Ser att det är två morrontrådar idag! Skriver i den som gjordes först! 
Kall natt här men nu skiner solen. Risk för gräsklippning i em.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Jag vill ju inte lämna någon utanför, men jag svarar i denna tråd som gjordes först.
Livskvalite idag blir att se till att mina blommor får det bra med lite färsk näringsrik jord till den stundande hösten.
Jag ska träffa min pappa också som tyvärr inte har så mycket liv kvar i den här världen. Ska på möte med en läkare först. Om det är så mycket kvalite vet jag inte snarare att faktum att livet har sin stilla gång.
Fånga Dagen.
Hej från Stella!

God morgon på er alla!
Hoppas någon här kan hjälpa dig flisan.
#1 Hallå Anders..kul att du är tillbaka hos oss.
Tack för alla härliga bilder på hundarna, så söt han är den lille Kalle. Såg att du haft fint dambesök också
#2 Så tråkigt med din pappa StellaK. Stor kram.
Tack Toyan! Besvarar kramen. 
Hej från Stella!

Godmorgon! Burr, fryser. Ute är det 16 grader men det är kallt och kyligt, blåser. Växterna ute i min plantering ser inte ut att tycka om flaxa hit och dit.
Idag ska jag se lite på slutrean och städa lite. Ikväll ska jag gå på¨stand-up med en kompis.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja uvva. Nu blev det höstigt i luften Sorry flisan. Jag har äppel-produkter. Men det borde finnas under inställningar… Ha en fin dag alla!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon vänner
Hehe ser att två trådar är framme., Firar 1 augusti ordentligt.
Idag har jag sovet länge igen somnade om i morse, Förstår inte de, Nu har jag fått huvudvärk. De får jag när jag sovet förlänge.
Solen skiner men de var lite kylig ute men de ändrar sig säkert,
Flisan hoppas någon kanske svarar som vet hur, kanske inne på sajten dator dom kanske vet..
Ha en skön solig onsdag vänner
#2 Stor kram till dig!
#0 Tror du att det går att koppla samman produkter av olika märken?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag
Jag var också i Stockholm igår. Gick på mitt första "riktiga" KBT-möte, sen gick jag till Gamla Stan för att möta maken så vi kunde käka ihop. Fick gå slalom och ducka för alla turister med kameror.
Jo, jag hade också lillkamera med mig, men jag var mer intresserad av cyklar igår. Är sugen på att skaffa, kanske vore smidigt med någon liten hopfällbar som man till och med skulle kunna ta med sig i tunnelbanan eller buss..
Jo, just det. Igår var det 5 år sedan jag och maken gifte oss.
Dessutom hade jag namnsdag.. ett hyfsat lätt datum för mig att minnas 
# 12 Gör mej ont att läsa om Din pappa.
Sänder kram, ljus och värme
och hoppas Du känner Dej lite mindre rädd.
Usch, vad tråkigt 

Vet inte vad jag skall säga
Klen tröst..
men nu vilar han i frid
God kväll!
#0 Tror det blir knivigt om du inte väljer att använda ett Googlekonto, där det även finns en kalender. De funkar i normalt med Samsunggrejer också. Så här gör man då i mobilen
#10 Jag hyrde citybike i tre dagar, de funkade finfint :-) Man kunde lämna cykeln å gå lite och så tog man en ny…
# 12 Känner med Dig 
Författat hela dagen, kollat lite på OS och på kvällen en mc-tur i stan, me en kamera i fickan. Sankt Jacobs kyrka vid Kungsträdgården.
Hälsn. /Hans
#15 Tack för tipset. Man ser rätt ofta de där SvD-cyklarna. Kanske skulle skaffa ett säsongskort.. gäller ju iaf knappt 3 månader till. 3-dagar är inget alternativ för mig.
Fin bild 
#15 Tack för hjälpen!!! Men sanningen är den att jag blir inte helt klok på detta. Tycker bättre om almanackan i surfplattan än den i mobilen. Efter med massor med timmar så har jag insett att jag håller mig till den gammla hederliga pappers almanackan. Men jag har provat i alla fall.
Tack till Er som har engagerat Er i detta!!!!