God morgon 2 augusti
Det tråkigaste med ålderdommen är att det blir så tomt runt en.
Föräldrarna försvinner och alla fastrar, mostrar och fars och morbrödrar.
På sommrarna så åkte man runt till varandras sommarstugor och de var välkommna utflyckter då det ofta var ganska långa resor där man såg mycket, nu har allt det försvunnit och det finns inte längre någon att åka till.
Ungdommarna de har inga sommarstugor för de reser hellre utomlands eller köper husbil så dem ser man också mindre utav.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra.
Än finns det hopp Cristine. Jag ska strax åka på hembesök till en 103-åring
Hon har nog inte så många vänner kvar förstås. Förhoppningsvis lever hennes barn.
/Maria
Godmorgon cristine och humlan
Till er andra som váknar godmorgon till er med.
Ja de är lite tråkigt när det blir så.. Men de kommer nog vända för många ungdomar vill ha en stuga vara på. De tror jag, Men även åka utomlands också, Men dom vill efter ett tag ha de där lilla mysiga röda stugan med vita knutar på, Kanske inte alla men många vill de.
Wow humlan 103 år de är hög ålder. Nä de hhar hon nog inte men på vägen dit så har hon kanske skaffat sig många nya vänner,.
Ha en skön torsdag. Nu ska jag äta varma frallor mumms
Godmorgon denna dag!
Låter som att Du känner Dej ensam, Cristine ? Visst var det annorlunda förr..mer gemenskap och umgänge med varandra. Nu har många fullt upp med annat..finns ingen tid över att ägna sej åt varandra.
Här är lite kyligare idag så jag passar på att städa huset. Igår var vi till Järvzoo och såg många nordiska djur på nära håll. Ett jättefint ställe..har Ni inte varit där, vill jag rekommendera ett besök!
Ha en fin dag!

God morgon!
Allt fler uppnår hög ålder idag men blir man så gammal som 103 så är nog dom flesta vännerna tyvärr borta.
Gott med hallon stina.
Här ser det ut att bli en riktigt fin sommardag.
Ha det gott och hoppas solen lyser på er alla LK:are
Godmorgon! Har just ätit en god frukost ute! Skön frukost ute (bra med fleecetröja). Det som är lite jobbigt är att Charlie-katt står inne och frenetiskt krafsar på dörren. Nejdå, han vill inte ut. Han vill att jag ska komma in till honom och gosa med honom. Eller sätta på vattenkranen i badrummet så att han får dricka direkt från kranen. Nu ska jag fixa lite inne och sen åka på "rea-på-rean". Det hade jag planerat att göra igår men kom inte iväg för det hände andra saker.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God middag
Ja, jag förlorade min pappa igår efter att han förlorade kampen mot leukemin.
Det känns plötsligt som om man blev 30 år äldre på en gång!
Fånga dagen!
Hej från Stella!

Så trist att förlora sin pappa sådär Stella, jag hoppas jag kan stötta dej lite i din sorg. För din far var det nog skönt att få lämna sin kamp, men det är tungt när en förälder försvinner så där.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God kväll
Sommarstuga vore mysigt, inget jag har råd med dock. 
Idag har jag varit i Stockholm igen. Imorgon skall jag dit igen,
fast då endast för nöjes skull. Träffa kompis. 
såå Skönt med fredag imorgon!
#9 Det finns knappast något godare.
/Maria