Goodmorgon 29 juli!
Hoppas Ni sovit gott och att Ni vaknar till en ny och innehållsrik sommardag. Att solen skiner, att Ni mår bra och att Ni träffar på många leenden idag!
Förresten..har Ni sett vad Anders haft för sej då han varit borta härifrån ? Blev så glad då jag kom in här och tittade i tråden, som handlar om hans nya, lilla kärlek. Kolla Ni också..jag lovar att Ni blir lika glad som jag! 
Nu vill jag önska Er en fin och glad söndag!
god morgon, lite blåsigt idag, men solen tittar fram ändå. :-)
Hade flera getingar i sovrummet i natt, de har ett bo under takpannorna, och vi hade fönstren öppna. Suck, upp och utrota…
Men annars är det prima liv. Hoppas ni alla får en fin dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
# 2 Huva med getingbo utanför sovrumsfönstret..du får skaffa myggnät! 
Här skiner solen och man kan inte tro att det i går eftermiddag var regnkaos här i Göteborg.
Spårvägen stannade upp och Nordstan evakuerades.
/Maria
#3 Ja eller ta bort boet :-)
Nä men ett myggnät är ju inte fel, just nu är det nymålat, därför var det öppet…
#4 Men jösses, jag har ingen tidning på sommaren, men jag såg precis på dn att det hade varit KAOS. Hoppas det rinner undan snabbt och att inte allt för mycket blivit förstört.
Gomorron!
Här varnades det för översvämmning och kraftig åska hela dagen igår, men det kom bara 2-3 mm regn och åskan mullrade lite långt bort!
Men det var riktigt klibbig åskluft hela dagen.
Hoppas jag hinner titta in här lite oftare nu! 
Ha en fin söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Just i detta nu är min bror och hans fru inne på sjukhuset för att hon ska föda. Hennes vatten gick redan igår em. men hon hade fortfarande inte fått några värkar i morse. Så nu ska dom sätta igång henne.
Håller tummarna för att de går bra både för henne och bebis!
Ha en bra dag!
Godmorgon vänner
pius jösses getingbo så nära,, Usch getingar är fina gör sitt jobb men dom behöver inte bo så nära…
Hera jag ska hålla tummarna.. så härligt ett nytt liv, de är så underbart med små babysar
Idag är det lite svalare ute, Om det har regnat här i Malmö vet jag inte. För jag sovar så hårt på natten,
Ha en skön söndag 
Håller tummar hera!
Håller också tummar, Hera! Berätta hur det går..och vad det blev! 
Väntar fortfarande på några nyheter.. Ganska jobbigt att vänta såhär måste jag säga :P
Håller tummarna Hera
/Maria
God eftermiddag
Vaknade halv sex av att det ringde. 
Visade sig vara brorsans ettåring som lekt med mobilen.
Sista dagen på semestern, blir lugn dag
bara slappa och kanske köpa något onyttigt gott
#12 Håller tummarna
Ha det gott
nu skall jag kika i Anders tråd 
Tack alla som håller tummarna. Vet fortfarande ingenting…
God eftermiddag! Jobbade över en timme i morse, vilken helg på jobbet det är. Glad jag tog bilen till jobbet igår kväll. Känner mig helt slut! I morgon eftermiddag ska jag på massage å det behövs. Skönt att ha ngt att längta efter. Ska försöka sova en strund till, behövs för att orka en natt till. Kram till er alla!
Godeftermiddag! Jag har haft besök av min kusin i helgen. Trevligt!!
Igår var vi ute och shoppade lite och sen var vi och hälsade på min bror och hans sambo. Idasg har vi mest njutit av sommarsol och tagit ett bad.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet