Go Morron 27/7
God morgon Jeremina och alla andra!
Så vackert du har det omkring dej, måste vara en lycka att få bo så.
Min lycka är min trädgård, även om den i år är väldigt vildvuxen. Nu ska jag ge mej tid till att ansa den. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla.
Solen skiner i Göteborg idag igen.
/Maria

God morgon på er!
Solsken här också, vackra sommarbilder
Ha en fin dag och trevlig helg allihopa!
Godmorgon,
Jeremina, Cris, bumbleboo, chik..och alla andra! Ni visar så vackra sommarbilder..tack för det! 
Idag skiner iallafall solen här, jag tror det är varmt. Vi får väl ta vara på alla fina dagar så här i slutet av sommaren..det har ju inte varit gott om dom! Så..
Ha en fin sommardag och njut av solskenet! 
Godmorgon! ´Här skiner solen bakom molnen
. Dags för frukost.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morron!
Äntligen fredag, dock jobba extrapass ikväll.
Men gör inget, är ju ledig hela förmiddagen och eftermiddagen så ;)
Varmt och skönt idag med. Ska hänga upp tvätten ute strax, så den hinner torka innan jag sticker.
Ha en trevlig fredag!
Bilden är från igår, när jag & hundne cyklade ner till vattnet så hon fick bada av sig lite :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon vänner
Underbar dag även idag , Vilka fina bilder ni har lagt in. Idag ska jag till stan kolla om det finns kläder till mej. Jag har rensat ut rätt mycket, Märker nu att de är inte mycket här nu, Men mycket av de jag har gjort av med passade mej inte,
Ha en skön fredag
Hej på Er!!!
Solen skiner!!! Jag vaknade sent så hittills har jag bara hunnit äta frukost och betalt räkningarna. Ska sova igen vid 15, jobbar hela helgen så jag vet vad som väntar.
Ha nu alla en skön helg!!!
Kram
Halloj !
Puuh ! Varmt !
Inne på Willys var det skönt bland kyldiskarna!
Nu siestatime= en liten tupplur på soffan :)
Ha en skön dag där ute mitt i sommaren!
Hälsn. /Hans
# 11 Läcker! 
God afton 
Hela dagen på dialysen och nu ska vi snart äta middag. Efter det ska jag se på Terra Nova med pojken.
Goeftermiddag vänner
Idag har jag hållt på med mycket
Har varit iväg handlat lite kläder på rea, Tog ett tag innan jag hittade något. För de mesta tycket jag de såg ut som trasor,, undrar om dom har samlat ihop hittat uppe på loftet, För de var inga snygga kläder alls. Men smaken är som baken hehe
Sen har jag putsat fönsterna istugan tagit ner gardinerna tvättat dom, Nu har jag hängt upp de också,
Klippt gräset gjorde jag också, Tänkte passa på även om det inte var så högt, Men tänkte i morgon så kanske det börjar regna,, Fy tina säg inte de ordet, Det blir sol imorgon,,,