Godmorgon 26 juli!
God morgon Sisa och alla som trillar in senare.
Vi verkar ha typ samma väder, inte lika fint som igår men det är redan över 20 grader.
Grannarna har haft en lastbil på tomgång sedan 07.00, övriga börade smålåta 06.30 :-(
Härlig semester…
Tack alla ni som sympatiserade med mig i gårdagens tråd. jag ska sluta gnälla över detta nu ;-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon! Grått ute men om väderprognosen stämmer väntar sol! Yippi!! Den har varit så sällsynt så man blir lycklig när man väl får syn på den numer. Tänk plötsligt händer det! Greps av ett sällsynt sug igår å då tänkte jag, lika bra att utnyttja det. Jag blev sugen på att torka fönster, hur galet är inte det?! Ett tillägg till suget är storstädning så det blir att fortsätta med den idag. Idag hoppas jag på att grejerna till surfplattan kommer. Å vad glad jag är i den! Ha nu alla en skön torsdag!!
#1 Fruktansvärd upplevelse att vakna till oljud var dag! Minns förra hösten då jag inte kunde sova efter jobbet pga hundylande från 07 till 1630. Fast det var synd om jycken. Tycker du har rätt att klaga över ditt oljud!
Godmorgon alla.
Haha, suget på fönsterputs och storstädning har aldrig drabbat mig
Här är fantastiskt väder och redan 23 grader i skuggan.
/Maria
tack för peppet flisan!

kul med surfplatta, har funderat på en själv, men vi har ju laptops…
fast blixten slog ut både telefonen (båda) och bredbandet förra veckan, så nu surfar jag via mobilen, måste fixa denna vecka…
Redan torsdag, härligt!
Jobbar ikväll, skulle varit ledig fre-lör men får hoppa in och jobba extra imorgon.
Redan 21 grader ute kommer bli riktigt varmt idag känns det som!
Härligt härligt, dock ej på jobbet hehe :)
Men skönt att vara ledig hela lördagen i alla fall :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon Vänner
Solen skiner här i malmö de ska bli ännu varmare idag. Jösses då, Jag ska fixa mina räkningar.. Underbara fina bilder ni har lagt in… Ses lite senare,
Ha en skön torsdag
#5 Klart man ska peppa varandra!!! När man är i såntdär, är det så jobbigt för man retar sig så hemskt på det. Kanske kan ni höra med dem om de kan börja lite senare någon dag i veckan, så ni får sova ut. Man kan alltid fråga. Surfplattan är verkligen klockren och det lagom stora formet, användarvänligheten gör att jag kommer dumpa min almanacka och använda den i plattan istället. Så du har säkert ett litet behov av en platta om du verkligen känner efter. Synd med ert bredband och telefoni. Funkar datorn efter blixten?
#8 den var tack och lov inte inkopplad
God middag 
Här har vi soligt väder och mycket bättre temperatur än igår när vi hade 28 grader i skuggan. Idag är det perfekt, 20 grader.
Godmiddag!
Idag var bror och hans fru och fick vänt barnet i hennes mage. Gjorde tydligen väldigt ont och hon sa att det var värre än att föda. Som tur är gick allt bra!
Ikväll ska jag och mamma ha tjejkväll med hemmagjorda burgare och sedan en tur till HBG festivalen som öppnar idag. Ska kolla Rix Fm artisterna.
Imorgon blir det festivalen med killen för lite Metalmusik och lite festivalmat.
HA en bra gdag!
God middag på er alla….kikar in och önskar en bra torsdag 
Det var för varmt att vara ute, väntar lite grand.Jag tror till och med joggarna ha gett upp.
Dottern har skaffat ny kille, de träffades i går kväll….här går det undan.
Han ringde upp mej idag och frågade om lov, så han verkade både reko och intelligent. (Dottern är autist).
Hon tyckte han var omtänksam, snäll, allmämbildad(när lärde hon sig det ordet?)
Vi får väl se när jag granskat honom närmare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God kväll!!!
Dagen blev inte som planerat men trevligt i alla fall. Ätit lunch med brorsan, systerson, systersons flickvän och hennes nakenhund Morris.
Hämtade grejerna till surfplattan blev nöjd med det mesta förutom displayskyddet. Satsade på ett lite dyrare och följde instruktionerna, skärmen ser nu repig ut istället. Beställt ett nytt fast billigt, vet de funkar för det är av samma typ som till mobilen.
Städat har jag inte gjort, hinner nog i morgon innan jag ska sova på em.
Måste säga att dagen blev bra och det har varit härligt att vara ute istället för inne och städat.
Kram
God kväll här i burken..
Ja ett strålande väder har vi även i dag..
Så en fin kväll till er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godkväll - hälsningar från ett soligt hemma!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokvälls i stugan
Underbart skön torsdagskväll., Har hållt på lite mellanåt i trädgården. Sen har jag betalat räkningarna.. Nu sitter jag här och njuter av kvällsolen. 
Goddagens
Skönt att vara hemma, har varit några mil i bil idag,
mest med sol i ryggen. Vackert ute och varmt.
Tidigare idag var jag på begravning, jobbigt…
jag är dessutom inte social av mig och känner mig väldigt obekväm bland folk.
Gick hyfsat bra, men fick som jag brukar spänningshuvudvärk när det var slut.
Kan tillägga att begravningen var fin.