Dataspel
Läser på aftonbladet att en ung kille dog efter ha suttet 40 timmar utan att äta eller sova
Tycker det är hemskt att man kan bli så beroende av sitta och spela,
Hur länge sitter ni och spelar på datorn?
Jag spelar aldrig spel på datorn men jag spelar på min surfplatta.
Spelar och spelar…det är mest Wordfeud, Draw free, andra kluriga pussel och Yatsy.
/Maria
Men han kan ju inte ha dött av att inte äta eller sova på 40 timmar. Måste ju varit nåt annat knas, det är ju mindre än två dygn. Jag skulle kunna sitta en hel dag om jag inte hade en massa måsten. Så det händer ju aldrig, men jag skulle kunna rent "spel-mässigt" Tycker det är väldigt kul, men det blir mest lite pysselspel som typ humlans Tur är nog det…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Längsta jag har suttit utan paus är nog närmare 12 timmar. Då har dagarna sett ut så att jag fixar frukost, sätter mig och spelar, märker att det är mörkt ute 12 timmar senare och fixar middag.
Numera sitter jag nog max 2 timmar innan jag tar en paus, oftast inte mer än 1. Mina pauser har börjat komma av sig själva då jag får ont om jag sitter ner för länge i sträck.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Han dog av något annat fick en blodpropp,
Men just de att han varken åt eller sov på 40 timmar, Men de var ingen hör i sverige.
Jag har suttit vid datorn i 19 timmar fast och ätit och såvitt, vilat. Fast normalt sitter jag vid datorn 1-3 timmar, annars är jag hellre ute. Min mamma sa det här me killen som dog, trodde hon drev med mig först efter som hon tycker att jag sitter för mycket vid datorn.
Jag sitter vid datorn ganska många timmar/dag, när jag är ledig.
Men skulle aldrig sitta så länge xD
Man måste ju äta, dricka, sova osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.