Vårdar du kärleken..
eller tycker du att det inte behövs.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Just nu behövs det inte för jag är singel, Men skulle de hända igen så vårdar jag den,
Vårdar och vårdar… Tycker man om varandra så sker det liksom automatiskt och är inget jag går och tänker på.
Älskar man någon så är det naturligt att kramas t.ex och att man uppskattar varandra.
Så på ett sätt vårdar vi kärleken men inte på det sättet att det är en uppoffring eller något planerat.
/Maria
är dålig på det!…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Vårdar kärleken gör vi inte aktivt, jag tror att sånt bara sker på film och i kioskromaner. Om man respekterar varandra och ger varandra frihet och stöd, sker "vårdandet" per automatik.
En del människor tror att de kan hålla kvar känslan av nyförälskelse hela livet, men det går inte och strävar man för mycket efter det så har man istället sönder förhållandet.
Det är just det jag menar att ge varandra frihet och respekt att lyssna när den andre har något att berätta, ta sig tid..Som kvinna låter man ofta barnen gå före så man säger"inte nu" sedan glöms det bort…..av henne. Och att vårda sig själv tycker jag
Jag blev förskräckt när jag såg hur de katolska kvinnorna uppträdde före och efter brölloppet. Före var de vackra och välvårdade, efter några månader efter brölloppet börjad de slappa och brydde sig int så mycket om hur de såg ut, de var ju gifta och skilsmässa existerade inte.
Nej, det skulle jag inte kalla det…
Håller med Bumbleboo & Peter
går per automatik
Jag vårdar min och Tommys kärlek och vi kramas varje dag och gör saker för varandra. Det är ofta vardagliga saker.
Dert låter härligt Jeremina!
Ja det gör jag, och jag kommer alltid att göra det och samma med min blivande man. Vi ska gifta oss imorgon för övrigt 
/Christina
#10 Tack, och vilken vacker bild!
/Christina
#11 Stort Grattis!
#12 och #13 Tack snälla ni! Nu dags att sova så jag är pigg imorgon 
/Christina
Ja det är nog bäst så!
#14 lycka till idag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#14 Grattis! 
14# Grattis och lycka till :D
Tack alla rara! Nu är jag gift sen drygt en månad tillbaka
Och allt gick jättebra!
/Christina
Låter underbart 
#19 Stort Grattis
/Maria
Stort Grattis från mej oxå, citytjejen!