Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 541 ggr
Cristine
0

God morgon 8 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla ni som är ute i trådarna och ni som är bakom kulisserna! Det har regnat under natten och nu är det jämngrått. Jag antar att det är varmt men får väl känna efter om det är så, jag vill ha dörren öppen.Dotter och son kommer hem idag efter mycket festande dansande och bad i tunna. Två intensiva dagar på camping. Önskar er en härlig fortsättning på dagen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens Cristin o ni alla..

En Härlig grå o varm dag verkar det bli.

Så fin Söndag till er där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Godmorgon Cristine och chik och alla som vaknar efterhand.

Idag ska vi hälsa på husbilsparet med en inflyttningspresent och sedan ska vi en sväng till sonen och sätta upp hyllor.

/Maria

chik
0

HusbilsparetFörvånad har det gått så långt i GbgSkrattande Att man nu mer bor i Husbil??

Skoja…Läser ju som de ….Slås..

Fin dag till er.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Jepp, utan fast hemSkrattande

/Maria

pius314
0

godmorgon

här är det full fart. målade till 02 i natt och nu är det dags för andra strykningen. Men kul när det blir snabba resultat!

så för mig passar en gråmulen dag bra, behöver jag inte frestas av att vara ute…

ha det så härligt!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Godmiddag

Underbara skön dag solen skiner så skönt, Jag ska tvätta, så de blir till att cykla till lägenheten, men jag ska passa en hund också så vi två går en lång lång runda lite senare i eftermiddag.

Ha en skön söndag vänner

flisan708
0

God middag!!!

Regnet det bara öser ner……. ska göra så till i morgon kväll. Slappat och haft det skönt både idag och igår. Har huvudvärk så frågan är om det är dax för lite åska.

Ha en skön söndag!!!

Kram

flisan708
0

Hej igen!!!

Nu är jag lite glad!!!! Glad Jag har precis bokat tågbiljetter till mig och en väninna till Stockholm. Vi brukar ta en tur en gång per år då vi bara slappar, shoppar och tittar på människor. Turen bär av den 31 juli. Hade tur med att hitta tåg biljetter - åker för 278 kr per person tur och retur. Visst lät det bra?!

Kram

stina63
0

Härligt Flisan,, De var billigt, Får se om jag tar en tur upp till stockholm till sommaren när jag har semesterSkrattande

Hans K.
0

God kväll!
Regnigt i Sthlm ida´ Regnkläder på :-)

#8 Min favoritsysselsättning, att bara sitta på en bänk o titta på allt folk.
Bra platser:
1.) Kungsträdgården
2.) Medborgarplatsen
3.) Drottninggatan
4.) Västerlånggatan i Gamla stan
5.) Djurgårdsbron och Strandvägen
Shopping é jag inte så bra på ;-)
Ha alla en fortsatt skön kväll. Hälsn. /Hans

Fridaaaa
0

God kväll! Varit på marknad idag, och grymt varmt var det! Fick en tröja med sankt bernhard på av min pojkvän och köpte själv annat smått och gott :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

#10 Bra tips på platser. Visst är det kul att titta på detta myller av människor.