Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 397 ggr
Cristine
0

Vad ska du göra.

När du får din semester?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja jag har ju ledigt jämt.Semester för mig är o inte göra något…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Det är min första dag idagGlad

/Maria

flisan708
0

Jag har min semester nu. Ni vet alla att jag varit utomlands. Denna vecka blir det festival. Sen har jag inte mycket planerat. Det får bli lite spontan turer.

Cristine
0

Jag har som Chik alltid semester och det har jag haft sedan 1990 och jag är lycklig över att inte ha några måsten

stina63
0

Jag börjar inte förren vecka 30,, vad jag ska göra då vet i katten,, JO jag ska ha nytt golv i mitt sovrum, De som är där är så dåligt nu behöver nytt, Så jag kommer hjälpa till så mycket jag kan med de,

Skrattande

fotokrafs
1

Sista arbetsveckan nu, sen semster!! Vi har inte bestämt helt hur vi skall göra,
men vi skall några dagar till Öland och så till Västergötland för att hälsa på släkt med mera.

Har precis bokat liten stuga på norra Öland (var lite krångel med att boka, men vi tror att det är fixat iaf). Hoppas att vi har fixat tills dess så att cykeln kan hänga med.

Lite nervös över att vi har semester så tidigt i år.
Orolig att det skall vara massa folk.. på ön. Obestämd Aja, man får väl platsGlad

chik
0

fotokrafs..Det blir la bra..Ön!!Du kan ju liga i havs kanten o guppa med..Flört

Lena.P är jag i verkliga livet.

ettlitetalias
0

Jag åker hem till Sverige! Ska bli skönt :)

snutteplommon79
0

jag har semester nu ,ska tälta och träna och sedan bara slappa,festa lite och åka runt lite i olika städer tror jag!!!dagen får bli som dden kommer

fotokrafs
0

#7 Ja, blir det fint och varmt väder så.. Skrattande
Som jag sagt tidigare har jag aldrig varit på Öland, men det har maken. Det var dock 1977 och det enda han minns var att det regnade och blåste hela veckan de var där.
Hoppas hoppas att vi får soligare minnen Cool

Maria
0

#10 Jag Har bara varit på Öland vintertid (jul) men jag kan tänka mig att det är vansinnigt vackert om sommaren.

/Maria

snutteplommon79
0

det är jättefint på öland när det är sommar

fotokrafs
0

Låter ju lovande Skrattande

Fridaaaa
0

Har ingen semester, jobbar hela sommaren :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
0

Hej
16 juli ska jag ta fyra veckors semester och bla "leka turist" i Stockholm, göra det turisterna gör. Planera dagsutflykter till de kända ställena.
Eftersom jag är så "till åren kommen" så har jag hunnit avverka Sverige från norr till söder. Helst skulle jag vilja gör något helt nytt, men vet inte vad, jo! Jag vill se Alperna, Dolimiterna innan jag dör. Fast det får bli ett annat år när plånboken vill :) På semestern tycker jag bara det är skönt att "slippa gå till jobbet". Kanske jag får till lite fler kapitel i boken jag har börjat skriva. Hälsn. /Hans

pius314
0

har inte semester förrän om knappt tre veckor.

då ska det

resas lite i landet (ner till götet och upp till fjällen)

renoveras klart ett rum

fixas i trädgården

och

umgås med familj och vänner!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maja2
1

Jag har precis fått jobb igen efter att ha gått arbetslös ganska precis ett år. Jag jobbar halvtid på ett café/restaurang mitt över vägen från där jag bor, så jag ska inte ha någon semester. Men GUD så kul det är på jobbet !!!

Cristine
0

Grattisn Maja..hoppas du blir kvar där.

Fridaaaa
0

#17 Grattis! Och härligt med så nära till jobbet :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
0

#17 KUL!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maja2
0

Tack :)  Jag trivs så himla bra, och är anställd :)  så jag blir kvar. De har en vacker utepark där det går tama höns, en tupp och två påfåglar. Påfågeltuppen har jag klickat in, och jag har tänkt lära honom att rulla en boll bla.