Håller katterna sig hemma?
Det är många som sätter ut lappar med frågan om någon sett katten. Har det hänt dej någon gång?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Min gamla katt Fritz var utekatt på helger och lov då vi var i sommarstugan som låg långt från någon väg och grannar och det fungerade bra.
Nuvarande katter är innekatter men numera så har de vår lilla trädgård att husera i men den är inhägnad.
Däremot har jag tagit hand om två hittekatter där vi lyckades placera om den ene och den andra hittade vi ägarna till. Så det blev lyckliga slut i båda fallen.
(Annars hade jag behållit dem)
/Maria
Nä de har det inte men de har varit nära på att jag har fått göra de
Jag brukar se sånt ibland på blocket.se, men det är ytterst sällan.
*pepparpeppartaiträ* så nej. Däremot har en katt försvunnit för oss, 1 år gammal var han då. Inte sett han sedan dess, 2 år sedan nu :(
Tror att räven eller lodjuret har tagit honom :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är så tråkigt när de försvinner så där.
En bror till mina nuvarande katter försvann och kom inte tillbaka, men senare fick jag reda på av grannen att en ung tjej tagit reda på honom och atthan flyttat till Stockholm.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Min förra katt curre var en hittekatt, Fick jag från kattjouren, Honom var det någon som hittade honom på en kyrkogård skrikande, Hon som hittade honom trodde först att han var skadad. När hon kom fram så sprang han till henne och hoppade upp i hennes famn, Där blev han
Efter de så pratade hon med någon som var där på kyrkogården den dagen, Hon hade sätt någon som öppnade bildörren kastat ut något sen kört iväg snabbt,
Kanske var det curre dom lämnade där,.
Ser sådana lappar titt som tätt. Sorgligt att folk släpper katterna vind för våg Därför jag är emot utekatter. Har sett den sorgliga sidan allt för ofta.
katter o hundar o folk..Ja det ser man ofta…..
Är ingen katt människa..Men vi har ju haft katt..i 18 år, o vi var nog oansvariga, för han hängde med oss o var ute o tog med sig kompisar hem,,
Skulle bli skogstokig om någon av de mina bara försvann..
Så vi har haft en skoppa tur med pussi…
Lena.P är jag i verkliga livet.