God morgon 26:e Juni
Tänk va tiden har gått fort denna sommar.
Snart är det Power Big Meet (världens största bilträff för amerikanska bilar) och om vädret tillåter så kommer jag bege mig ned på stan med kameran i högsta hugg 
Förra året kom det 15.000 bilar och 100.000 personer. -tror dock inte på lika mkt detta år.
Önskar er en riktigt fin dag.
Godmorgon woozy och insläntrare! Igår behövde jag lägga mig tidigt… Kollade på arga snickaren till halv ett… INTE smart. Trött idag igen! Men men nu är det bara att köra, vips så är det helg igen :-) Hoppas ni får en fin dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Se där, två pigga medborgar
.God morgon på er och de som kommer,
jag är också trött fast jag sovit 6 timmar för ovanlighetens sskull.
Det är svårt att skriva när man nickar till då och då.
Önskar er en trevlig dag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, här kommer en till! Jag är snart på väg till jobbet. Lite sen idag så det är bäst att skynda på. Nu har det blivit kallt inne och det är inte skönt. Inatt hade jag stora täcket plus två plädar på mig och då blev det varmt och skönt.
#1 Power meet har jag varit på en gång. Det var roligt att titta på allla bilar och människor. I år har vi annat för oss så det kanske får bli nästa år igen.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godorgon alla.
Här skiner solen för ovanlighetens skull
/Maria
God morgon!
Idag verkar vädergudarna vara på lite bättre humör. Solen tittar fram.
Ska till Jägers i kväll med en väninna o spela på trav. Hoppas på lite vinst.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God eftermiddag!
#0 Oj! haha.. kan du inte ta en bild på varje amerikanare 

#3 Fin trädbåge 
#6 Hoppas du går plus iaf!
#7 Så söt!
Jag har precis fixat med disk och börjat städa i badrummet. Borde ta fram dammsugaren och gå ett varv, men så jobbigt att ta fram klumpedunsen och sätta i kontakten och lyfta undan alla prylar från golvet och.. och… Äh, jag tar det imorgon istället 
Goeftermiddag vänner
Så kvavt det har varit idag, Känns som det ska börja åska. Men kommer inget ännu.
Undrar när solen och värmen kommer. Saknar solen.
Chik fin bild på bågen,, Häftig den är
MQ så sötis din goa hund är
Fotokrafs hehe suck stön och blääh så känns det nu.. Häftig bild
Ha en skön tisdag vänner
God kväll :)
Varit en tur till Mönsterrås idag, till en vän till mig och leverat en kaninunge åt henne ifrån min mamma :) Passa på att ta en bit middag med. Så sällan vi träffas. Världens bästa pojkvän ställde upp och köra såklart ;)
Här är sötnosen jag levererade :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilken sötnos frida,,Fin pojkvänn Frida som ställer upp och kör 
God afton 
Jag är just hemkommen från ett hjärtligt och intensivt besök på hjärtintensiven. Kranskärlsröntgen, inte kul när man måste ta sig in via ljumsken, dels för att det är mycket obehagligt och dels för att man måste ligga stilla minst fyra timmar efteråt.
Nåväl, det fanns inga förändringar sedan sist jag gjorde ballongvidgningar på kranskärlen 2007 och det var förstås en lättnad att det såg fint ut. Nu gäller det bara att ta reda på varifrån mina symtom kommer istället.
Välkommen hem igen peter, skönt att det var bra med kranskälen
#12 Det var skönt att höra att dina kranskärl har hållit sig fina. Obehaglig undersökning men nu är den gjord
Hoppas du kommer tillrätta med dina problem. Nu är första misstanken avverkad i alla fall.
/Maria
#11 Ja är så glad, gillar inte att köra långt helt själv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll i alla stugor ute i landet!
Kul o intressant att läsa alla inlägg 
#12 Välkomen hem Peter, fy och usch! vad du får utstå !
Här har det bytts drev på mc:n så den blir lite mer lågvarvig och passande för mig =gubbig ;) Efter det ska jag sätta på avgassystem som är tystare och sen ska jag bara glida runt i landskapet i sakta gemak.
Nu får man väl kolla på Allsång..då, så jag kan lämna ett utlåtande på kafferasten i morgon
Hälsn. /Hans