Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 593 ggr
Cristine
0

Utflykt

Är det någon numera som cyklar på utflykt eller är det bara husvagn/bil och bil som  gäller.

Här kunde maqn hyra en dressin och cykla iväg på det gamla spåret. Det var kul och fort gick det också.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi cyklar på utflykt ibland och i år har vi även tänkt ta med cykeln på semestern.
Skall bli kul, har tänkt leta upp någon gammal banvall som är omgjord till cykelbana… skönt att slippa biltrafik.

Sommaren 2009 på semestern i Dalarna så provade vi på att åka lite dressin
4 mil blev det på en tandemdressin. Skall se om jag hittar en bild..

..till sist hittade jag en. Skrattande Suddig bild men duger som bildbevis

Maria
0

#1 Vilken fin bild.

Vi har varit på cykelsemester för ett par år sedan längs Göta Kanal. Det var jättekul och väldigt vackert.

De sista åren förutom förra sommaren har vi paddlat i Dalsland.

I år var vi uppe över midsommar i samma vik där vi startar med kanoterna  fast nu blev det brorsans nya husbil.Tyst

Tyvärr kan jag varken cykla eller paddla längre på grund av att jag är alldeles för vinglig.

/Maria

chik
0

Härlig bild Fotokrafs..Cykling är inte min grej…

beundrar de som man ser efter vägarna..

Det där o åka på nedlagd järnväg, försvinner nog mer o mer, för det byggs ju om så alla kan använda den biten..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Häftigt har inte testa en sådan men de hade varit kulSkrattande

fotokrafs
0

Jag har ingen egen cykel, så skall vi någonstans tillsammans så tar vi tandemcykeln. Går dessutom fortare… sen är jag inte säker att älsk skulle orka vänta på mig i alla uppförsbackar om vi kört varsin. Tungan ute Skall jag åka själv så får jag låna älsklingen racer, men vågar inte.. för värdefull och dessutom bara till för asfalt.

Vore jag rik skulle jag köpa en elcykel Cool

#2 Låter härligt med Göta kanal och paddling
ja, även husbil och motorbåt låter skojGlad

ettlitetalias
0

Jag cyklar överallt i princip :)