God morgon 21 Juni
Go'morron!
Här lyser solen och det är 13 grader
Midsommarafton i morgon, hoppas på uppehåll och lite värme för oss alla.
Ska ni ut i trafiken så ta det lugnt och var utvilade när ni kör.
En riktigt fin och trevlig Midsommar önskar jag er allihopa
God morgon!
Här är det typ 15° och soligt.
Jag är uppe och försöker hinna med tvätten. Jag är alltid sen när det gäller att boka tvättid, så det blir nästan alltid antingen ruskigt tidigt eller hemskt sent på kvällen 
Märks att det är årets längsta dagar nu.. så ljust på morgonen och kvällen. Igår var jag och maken tvugna att åka in en sväng till stan, då tänkte vi passa på att se solnedgången från Fåfängan.. men solen gick ju aldrig ner! Eller jo, det gjorde den nog.. men vi var tvugna att åka hem och sussa. Skönt när semestern kommer och man kan vara uppe hela natten om vi så vill..
Ha en skön dag!
Bjuder på bild (egentligen två) från igår
Godmorgon alla.
Vilken morgon.
Solen skiner Det är 21 grader i skuggan och jag har varit ute i morgonrock och vattnat
/Maria
God morgon!!!
Solen är framme, 13 grader nu men i eftermiddag blir det ca 21. Känns jättebra. Idag har jag inte mycket planerat, ska på förmiddagen åka iväg till en kvinna som virkat en babyfilt. Ska ge den till en väninna som fick bebis nyligen. Ska ta itu med all tvätt idag som ska strykas. Handla inför morgondagen. Jag och en väninna ska till en annan väninna på midsommarfest. Ska bli trevligt.
Önskar alla en skön dag!!!
Kram
en UNDERBAR morgon!
Hoppas ni alla får en fin dag och en härlig midsommar!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Kikar in och önskar er alla en underbart fin dag och en lika underbar midsommar..supervackra bilder…kram på er

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skönt med midsommar!
Jag har inga som helst planer. Får se vad som händer 
God kväll 
Jösses vad varmt det blev idag, 23 grader i skuggan. Jag och barnen har jobbat och fixat hela dagen inför midsommarfirandet imorgon. Städat inomhus, dammsugit och dammtorkat, ordnat med sjukampsgrenarna ute, många detaljer att färdigställa. Extrabord har vi monterat eftersom det blir ett tiotal gäster stora och små.