God Dagens 19/6..
.Ja allla där ute..Hejjj.
Tisdag hela dagen o jag skall försöka ta mig till Ge-Kå..Jag måste vara på gott humör när jag beger mig till den affären.
Ja inte har jag så mycket o skriva..
Men en trevlig dag till dig från mig…

Lena.P är jag i verkliga livet.
odmorgon chik och alla andra som tittar in.
Jag avunds dig inte som ska till Gekås
Jag kom på att jag går faktiskt på semester idag. Det känns inget särskilt och sommarkännslorna liksom solen lyser med sin frånvaro.
/Maria
Bumbleboo**Semester
Ja då får du lura ut något trevligt o göra,, som du kan skriva om här inne..

God morgon chik, Humlan och alla som tittar in senare.
Trängas med en massa folk är ingen höjdare, är ingen vän av stora köpcenter men i bland måste man.
Ha en fin semester Humlan, hoppas verkligen att det blir varmare och SOMMAR snart.
Ha en bra dag allihopa
God förmiddag 
Här har vi växlande soligt och mulet just nu, regnet som kom i natt har dragit bort, men det är blött i gräset fortfarande. Jag ska hitta på något med barnen idag för att de ska aktivera sig lite, det blir lätt att de bara sitter inne hela dagen annars.
Vi har ett ställe på tomten där det tidigare stod en jättestor björkstubbe. Där har vi lanterat silverbusken och sedan har vi samlat frön från olika bestånd av lupiner som vi strött ut runtom. Nu börjar det bli riktigt många varianter där.
Hej hopp Chik och alla andra gooa själar:-)))
Vilken supervacker bild peter *liike* lupiner är så vackra
Ha d så trevligt med allt ni ska fixa och dona med i dag *L*
I dag skulle jag och äldsta dottern åkt till vaxholm ,hon ville bjuda mig på rökta räkor på ett ställe där.men d skulle ej vara öppet i dag
så d vart inget *S* Men d finns ju flera dagar :-)))
*viiink*

God morgon.
Semester idag (denna vecka och nästa) och ska iväg till veterinären med ena katten för att kolla hur det går med njurarna. Han har njursvikt och gått på specialfoder i ett halvår nu.
God middag!
#4 Så fint med lupiner 
#6 Hoppas det går bra med katten
Hoppas att ni får bra semester, gärna fint väder också.
Heej!
#0 Ullared *scary* Uhh! Kläder… Jag får "akuta gäspanfall" på sådana ställen.
Tacka vet ja..
#4 Landet… o
#5 Skogen ! "Där e lugnt o skönt och man kan lukta på blommorna" som tjuren Ferdinand sa :)
Men nu behöver jag åka in till Djurgården och brottas med alla bilarna inne i stan *Yeak* o *Blää*
Ha en skön kväll allihopa !
Hälsn. /Hans
#8 Fast Djurgården är mycket vackert,men ej trafiken som sagt *host harkel*
Haré så trevligt i stada,och jag önskar åxå er alla en forts fin kväll..underbart väder har vi här
Tjusiga bilder ni har lagt in,,
Hej på er,, Är inte riktigt kry ännu, Jag har varit på sjukhuset hela dagen, Fick njurstensanfall de påminde mej om när jag fick tarmvred,, Ajaj säger jag bara, Men nu känns det mycket bättre.
Ha en skön tisdagskväll
Men ååh stackars dig Stina,så fruktansvärt ont
Skönt att d känns bättre nu..varmaste kramen till dig
Tack MQ för kramen, 
Helt återställt är jag inte känns de det som,
Jag ska stänga ner nu lägga mig isängen,, tog en sjukdag i morgon för att återhemta mig,
Hoppas d känns bättre i morgon och sov så gott
*L*
Stackars dig Stina.
Njurstensanfall lär ju vara en av de värsta smärtorna. Hoppas du kryar på dig
/Maria
#11 Usch, jag vet inte hur det känns.. men tror knappast att jag vill uppleva det heller. Skönt att det är bättre, hoppas du blir snabbt kry 
Peter..Vad fint.Wow.
Hoppas att det blir bra med katten vidgar..
O sen vilka bilder det blev i denna tråd. så fina.
Blev inte Ge-Kå..Blev bara mat butiken orkade inte gå in i det getingboet…
Stina Din stackare Aj vad ont..Hoppas verkligen att du får ordning på De besvären…
Hans..Instämmer..Skogen är bäst o lulla i….
Tack Jag mår bättre nu.. Känns så skönt att vara smärtfri, Hemskt men nu har jag upplevt detta.