Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 415 ggr
Cristine
0

Det är inte kul...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…. att se på sina egna problem och veta att det är man själv och ingen annan som har skapat dem.

Jag klippte av en lång vid kjol och kunde inte fixa den, ett rent he….e att försöka ens. En jättesnäll väninna gjorde det, jag är då född med tur, sådana vänner är guld värda.

Den är vid, den är tunn och tyget går inte att vika och inte att stryka så gör inte som jag..se till att den passar på, längden. 

Här får den hänga ut sig.

Hur är det med dej, är du duktig på att skapa egna problem?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Jo jag kan skapa problem också.
var en gång som jag skulle måla mitt kök, Fick höra att min farfar hade gjort så blandat i lite sand  i färgen sen målat på väggarna. De skulle bli lite sammetaktigt härlig känsla.
Hehe men jag tog lite mycket fågelsand i färgen och rörde inte om ordentligt, När jag målade Brangul färg på väggen, Så blev de lite stora  klumpar här och där,

Min vännina kom upp sa Högt, Vad har du  gjort?..
Jag sa är det inte häftigt Skrattande

Helvetet kom sen för när jag skulle ta bort de så fick jag riva ner tapeten, Tur att jag målade på tapeten. Men ett par små väggar vid spisen finns ännu kvar fågelsanden.

Cristine
0

He he ja så kan det gå, jag har också målat med sand eller det var mera grus och det var för att väggen skulle se knölig ut bakom vedspisen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.