Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 394 ggr
[peter54]
0

God morgon 18 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Glad

Idag är det soligt, typiskt att det ska vara fint när jag måste sitta inne hela dagen, medan den lediga helgen regnade bort. Nåja, jag fick rätt mycket gjort igår ändå.

Ha en bra måndag alla Glad

Toyan
0

God morgon Peter, ha en så bra dag du kan och hoppas du får njuta av sol en stund i kväll.

Fin bildGlad

fotokrafs
0

God morgon!

Vacker morgon, men får väl se hur dagen blir..
Denna veckan har vi lite ut av ett köpstopp, skall klara oss på ungefär 200 kronor tills lönen kommer. Vi har tänkt vara sparsamma så att vi får lite pengar till bufferten denna månaden. Det är nog lugnt, vi har nog mat så vi klarar oss och kan fixa med matlådor.

#0 Fin bild! Buskskvätteunge? Skrattande

Bifogar KONSTighet igen; Tusenskönor Tungan ute

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det mulet och 12 grader därute! Usch, det här tycker jag faktiskt inte om! Nu dags att stoppa ner det sista av frukosten och sen iväg till jobbet.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon alla.

Sitter på jobbet och har fått gjort en hel del redan. Skönt. Alltid bra att vara tidig så att man får jobba i lugn och ro en stund.Flört

/Maria

chik
0

Peter o ni alla..Fin Dagt till er.

Två trådar..Hemmm..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon på er som redan är här och till er som kommer efter också! Lite sen är jag idag, det är för jag klev upp kl.6 drack mitt kaffe och satte mej här för att skriva morgontråden. Det blev inte av för jag var för trött, annars har vi haft tre tre trådar idag.

Solen skiner så fint idag!

ha en härlig  dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[mossquinnan]
0

Skuttar in och önskar er alla en fin dag..18 juni..gud så fort den går den där tiden *S*

Vackra bilder och jag gillar din fundersamme varg ChikKyss

Är lite seg i dag..va å shoppade i går i 4 timmar i ett stort köpcentra här i närheten med dottra mi..även min andre dottra var där med sin kille..

Trevligt med tanke på att d var proppat med folk efterssom d ösregnade ..

Har ju diskreta sociala fobier i mellanåt..men jag märkte inte av dSkrattandeGlad

! timmes promenad har jag iaf avverkat redan..sen ska klorna klippas på ena *loppan* sen slappardag…*viiiink*

Inner Eye

[mossquinnan]
0

Skumt att min sign hamnade dit jag spejjar då ja kollar in denna bild *fniss*

Karmatarerskanise
0

Goddag!

Här regnar det och åskar. Ganska mysigt fram till dess att jag måste bege mig till tränigen :P

Mamma kom hem från miminland idag och hade med sig lite gåvor. Trevligt!

HA en fortsatt bra dag!

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Nu är jag hemma igen sedan trekvart ungefär. Jag passade på att ta bort tuschmarkeringar på alla petboxar som jag rengjorde igår. Det är mulet, men uppehåll och jag ville göra det innan det kommer regn igen nu när de torkat så fint.

#2 Ja det är en buskskvätteunge Glad