Talang igen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så nu är jag förälskad i en ny talang igen. Denna gången från Amerika och en riktig "goth"kille
men sjunga kan han och inte vad man väntar sig.
/Maria
Wow vilken röst, Jag blev väldigt facinerad över hans ögon likamycket som hans röst
Ja, det var lite oväntat med det utseendet och de speciella ögonlinserna.
Ibland är det bra att få en liten törn på sina fördomar
/Maria
Ja verkligen, där fick vi lära oss något nytt
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men han verkar vara väldigt blyg.. Jo humlan en liten törn får man ha, 
Vilken sångröst! Jag blev helt betuttad.
Wow. 

Tack Humlan för att du delade med dig! Vilken kille..vilken röst
Ordspråket "Man ska inte döma hunden efter håren" stämmer bra.
Ja inte trodde man att man skulle bli förälskad i en kille som såg ut som han
Och här kommer jag som inte alls gillade hans röst. KLarar inte när killar låter som tjejer :P
#9 Jag hade lite samma tanke som du. Han ser ut så att jag undrar lite, om han är en tjej..
Häftig kille, jag säger som Bumblis, otippat att det var den sortens musik han skulle prestera.
Tjej?? Riktigt skäggig tjej i så fall. Jobbigt att höra dissningar av en så fantastisk talang även om man inte gillar musiken eller tonhöjden. Han var helt otrolig.
#11 Nu förstår jag inte. Om jag inte gillar hans röst får jag väl säga det?
Jag tycker inte att han är en talang men förstår att andra gör det.
#12 Jag menar såhär: Om någon utför något, vad som helst, som ingen annan jämförbar person klarar av, då är det en stor prestation och definitivt en talang. Om jag inte gillar det är en helt annan sak, talangfullt är det likväl.
Visst får du säga vad du vill, men det får alla andra också 
Du definierar det så ja. Inte jag. :)
#14 Då blir jag förstås nyfiken på hur du definierar talang. Menar du att du måste gilla det någon gör för att det ska betraktas som talangfullt?
Det skulle ju teoretiskt sett innebära att talang inte existerar om jag väljer att inte gilla en enda grej någon gör.
#15 Eftersom jag inte tycker att killen sjunger bra, så ser jag inte att han har talang. Enligt mig ska man sjunga bra för att jag ska se det som talang.
Att stå på scen ser jag inte som talang.
Men det är modigt av honom.
Talang är olika för alla människor. Det du ser som talangfullt kanske inte jag ser som det, och tvärt om. Talang är inte något universalt som är lika för alla.
:)
#16 Jag förstår vad du menar, men jag håller inte alls med. Talang är att utföra någonting på ett sätt som inte många andra förmår. Jag känner inte till någon som utan skolning kan göra om det den här killen gjorde, så för mig är han verkligen en talang. Personligt tyckande kan inte påverka det.

Då får vi vara överens om att vi inte är överens.
Jag som arbetat som artist har aldrig varit med om något liknande, det är inte många om än någon som kan ställa sig på scen och sjunga en aria utan skolning, hade en tjej gjort sama sak hade det nog uppmärksammats lika mycket. Det tar ju mer än 5 till 6 år att skola rösten så den kommer i närheten av hans. Jag gick i lära för en Italienare som dog och då blev det inte mer för min del.
Jag undrar om han kan kallas mezzosopran eller?
/Maria
Jo det kan han!
Mezzon kan lite mer än den vanliga sopranen, den går melln barn och kvinna!
Jag trodde mezzon låg mellan alt och sopran.
/Maria
jappppp..Wow…Nu har jag kommit på IGEN""" o aldrig döma utefter kläder eller utseende.
Vad glad man blir när det blir så här bra….
o sharen Förstod hans identitet…
Lena.P är jag i verkliga livet.