God morgon 17 juni
Nu har pensionen kommit och jag har redan lyckats göra av med den…på räkningar. Väldigt roligt att dela ut pengarna till behövande som inte har så mycket… som vattenfall tex.
Över halva månaden har försvunnit med kyla och dåligt väder, det är vad de ställt till med med väderkontrollen, jag börjar undra om vi får någon sommar.
Ha en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra. Den spindeln vet i sjutton om jag skulle vilja träffa.
Här komemr förmodligen bli en lugn dag och vädret är inte det bästa. Regnet hänger i luften och det är 13 grader.
/Maria
God morgon!
Älsklingen sitter och kollar på Pippi Långstrump.
Haha.. jag kollar lite också. Fortfarande underhållande
Regn, regn, regn.. blir nog att vara inne idag
Godmorgon! Bara femton grader ute, det är bara lite skönt
. Det bästa med det är att det kan bara bli bättre och att det borde bli bättre till semestern. Ibland är det så fint före semestern och sen är det fina vädret slut.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon LK vänner
Tradigt väder regnet hänger över i Malmö. De har regnet i natt, Men jag är glad ändå för det är sommar.
Här är min senaste rosenrabatt och rosen i mitten fick jag av Zabelle när hon kom hälsade på mej och pågarna. Där passar den så fint i mitten kan växa
Tack Zabelle
Tittar in snabbt för jag ska iväg till jobb. Ses i kväll
Ha en skön söndag
God morgon!
Här "skiner regnet med sin närvaro", men jag tänker ta mig ut i alla fall, regnkläder på, "hej å hå" :)
Ha alla en skön söndag ! Hälsn. /Hans
Regnet det bara ööööser neer tralalallalla *hihi*
Önskar er alla här inne en fin myys regn dag..
God eftermiddag 
Här har regnat konstant i snart två dygn, vi har fått 25 mm hittills, dvs 50 000 liter över tomten. Bra för den nysådda gräsmattan, men inget vidare väder att vara utomhus i.
Jag var ute i en halvtimme för att titta till mina djur, vattna gurkplantorna i miniväxthuset och elda lite skräp. Min "vattenavvisande" jacka var riktigt tung efteråt och t-tröjan jag hade under var bara att byta, genomblöt.

God middag på er!
Här ser det ut som på mosqvinnans bild. Hans K. skulle ut i regnet, men jag ska pyssla inne tills det ger sig.
#4 Vackert med blommorna stina.
Regn eller sol och vad ni än httar på, ha en fin söndag
#4 Fint med rosorna, Stina. Kul att den du fick av Zabelle fick plats i mitten! 
#11 Regnbågar till och med 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gokvälls på er
Så var denna arbetshelg slut, Jag med den hehe, Nä så farligt är det inte men de är skönt att jag är ledig två dagar nu.
Idag har det regnat sen har solen skinet sen regnat och solen skiner igen
Får hoppas att värmen kommer snart, för de börjar bli lite deppigt tycker jag med regn kallt blåsigt
Så fina bilder ni har lagt in, Dom är så vackra, blommor och regnbågar
Ha en fortsatt skön söndag av de som är kvar
Liite nostalgi musik bjuder jag er alla