Midsommarplaner
Har du några ?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vi ska vara ute vid husvagnen och äta lite gott..barnen är så vuxna nu som dom är på annat håll…Men jag är nog den lite trista typen för jag är inte så förtjust i sådana här påprackade dagar..dom stressar mig..även fast jag kan tycka d är mysigt..så stolligt d lät..ah hoppas du /ni förstår
Det är själva hysterin jag ogillar..både i matbutikerna och på vägarna*L*
här blir de jag,sambon, en kompis å hennes pojkvän å några av hans vänner som ska åka båt ut till nån ö å tälta å grilla å bara ha de bra så jag hoppas att de kommer lite sol:P
Vi är ett glatt gäng på 10 personer som ska träffas och duka långbord, äta sill och jordgubbstårta
Sen delar vi upp oss i lag och kör lite lekar och tävlingar. Och som ni kanske förstår ska vi ha sol och vackert väder också 
Jag brukar inte fira midsommar, Mer än att äta gott om jag är ledig, de är jag i år, Jobbar till 15 men sen är jag ledig över helgen.
Inga ännu :) Men förmodligen middag hos mina föräldrar eller svärföräldrarna, får se :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har inga planer alls.
Vet bara att jag ska spendera dagen med min bästa vän, sen om vi är ensamma eller hos min familj vet jag inte än.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Planen är att åka till våra "paddlingsvatten" i Dalsland och bo i husbil istället för vindskdd.
Det blir en aning bekvämare i år.
/Maria
Vi ska åka till stugan i skogen, utanför Rättvik, sambon jag och katterna
. Vi ska lata oss, läsa, promenera och bara ha det skönt. Vi har beställt fintn väder! Vi ska också se på majstångsresning i Boda Kyrkby - det är tradition.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Det blir säkert fint.
Jag har bara varit i Rättvik vintertid. Vi brukade på i Tällberg på Tällbergsgården.
/Maria
Rättvik är vackert sommartid! Vår lilla lilla stuga ligger i skogen ca en mil utanför, mot Furudal. Det är vackert i skogen och det finns flera sjöar. Vi brukar bada i "dammen" som i helgen var kall, 13grader bara, det var sonen som var där.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#11 Det låter som ett litet paradis.
/Maria
Skicka gärna ett foto Agge!
Älskar Rättvik guud så myysigt d lät aggeelin
Syster o svåger bruka titta hit. 
Var rädda om varandra
Inga planer alls,
hade gärna gjort som bumbleboo åkt husbil och testat paddla kanot.. 
Jag vet att jag ska jobba några timmar, men schemat är inte lagt ännu, så jag vet inte om det är för- eller eftermiddag. Jobbar jag förmiddag så ska jag ta hundarna med mig och åka till min storebror och hans fru och grilla på eftermiddagen, där min lillebror m sambo åxå kommer att vara. Jobbar jag eftermiddag så blir det inte så mycket … hoppas på fint väder så man kan ta långpromenad med hundarna.