Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 310 ggr
pius314
0

God morgon 14/6

Idag har vi skolavslutning. Hoppas det blir uppehåll… Ha en fin dag alla!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Toyan
0

God morgon pius och alla som tittar in!

Hopas ni får en fin examensdag pius.

Här leker solen tittut nu, 13 grader och blåser en del, så det blir nog blandad väderkompott.

Ha en fin dag alla LK:areGlad

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Pius och toyan´och till alla andra som vaknar

Solen har tittat fram men de är lite kyligt, Jag har en häck som behöver klippas., Blev inte av med de i fjor. Så jag har lite att göra.

Ha en skön torsdagGlad

Cristine
0

God morgon på er! Här har solen lyckats leta sig igenom några springor

det är varmt ute så jag tänker rensa klart i rabatterna vilka jag påbörjade igår. Gräset har blivit så långt att det går över blommorna,

det är bara att slänga kryckorna åt sidan och dyka ner i rabatten.

Ha en härlig dag med era skolavslutningar!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[mossquinnan]
0

Smyyger in och  vinkar till er alla,tjusiga bilder och jag fnissar åt din djupdykning i rabatten Cristine *hihi*

Önskar er alla en fin dag solen skiner och d är dryga 20+ härhemma i fjollisKyss

fotokrafs
0

God eftermiddag!

Tack för lyckönskningarna igår. Det gick bra hos KBT-läkaren, hon sa att jag självklart skall få hjälp och att psykologerna där är riktigt bra. Tyvärr kommer det dock ta drygt en månad innan jag får börja, fast lika bra ändå.. då hinner jag ha semester innan.Skrattande

Likt Hans, så tog jag två långpromenad igår. Ena prommisen var i stan, Från stadsbiblioteket skulle jag gå till Alvik och möta älsklingen där han var på jobb… lyckades inte hitta dit. Jag kom till "Rålis" och Lärarhögskolan sen blev jag förvirrad, ingen karta hittade jag heller. Men promenaden blev hyfsat lång ändå, trots att maken fick hämta mig med bil sista biten Oskyldig

Idag är det lugnare, bara en liten prommis i solskenet och skönt att slippa allt "stressat" folk i storstan. Nu skall jag snart äta, sen äntligen fixa med rabarberpaj! Skrattande

Ha en fortsatt skön dag 
Hoppas Frida har det bra på sommarjobbet

fotokrafs
0

Bifogar en bild från igår. Kentauren i Observatorielunden.
Fixad & "fin" med flikar i kanten så det ser extra KONSTigt ut.Tungan ute

Hans K.
0

God kväll i stugan

Bland skolavlutningar, blommor och rabatter.
#4 Mossqvinnan.. (så långt namn, om man ska "tilltala" dig, får man kalla dig "Mossis"? ) Vad jag ville säga är att du lägger in väldigt fina "glänsande" bilder på dig själv som ung…man kan nästan tro att de är dataanimerade Flört

#5 KBT har jag hört är riktigt bra, här&nu o framåt, inte så mycket analys bakåt, vad jag fattar. Jag har gått hos en coach några gånger för ett par år sen och jag fick många bra tips på sätt att tänka.
Flikar i kanten på ena sidan=nytänkande Glad …fast konstigt Flört

Här i Stockholmstrakten har det varit lite soligt och lite blåst.
Blomman (Vet inte vad den heter) på balkongen, tog jag kort på i morse vid 4-snåret, grannarna, (om någon såg mig) måste tro att det inte står riktigt rätt till här i lägenheten, när man är ute och fotar så tidigt, att "alla hästar liksom inte är hemma i stallet"  Men va gör väl de´? Hälsn. /Hans

stina63
0

Gokvälls i stugan

Idag har jag hållt på och klippt häckar och flera har jag att klippa. Fint väder helt okej, lite sol lite moln.

Hans så vacker bild på blommorna,.

[mossquinnan]
0

Hans du får kalla mig mossis om du vill, MQ skriver en del å även mossan å moss :)) denna bild i trådem e inte på mig " fniss" dem har jag snott i cyber:) men tack iaf "L" Din bild va ruskigt vacker:) ha en forts fin kväll alla söta "viink"

[mossquinnan]
0

Glömde fotokrafs! Skönt att d gick bra på din kbt och att du hinner landa litta tills nästa gång:)) fin bild hade du åxå:))

fotokrafs
0

#7 Mysigt att gå upp tidigt ibland, om jag inte vore så morgontrött skulle jag gärna ta en prommis alla vackra mornar.. Dessutom gillar jag när det är folktomt Glad

Fin bild på fina blommor!