Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1296 ggr
chik
0

Var är???

Sitter här o undrar var vissa har tagit vägen…

Sisa Har jag inte sett här på länge..

Kaipon, är med borta..

Anders vet jag har tagit en liten paus…

Gunilla är ju kvar på forumet..

Så nu undrar jag om du saknar någon????+

Klart att var o en är o gör det dom känner för..Men det blir ju ändå någon som man har fastnat för bara är Borta..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
1

Ja jag saknar dom också,. Undrar var dom är. Men de kan vara så att nu börjar sommaren, Även om det inte syns. Så har många lite annat att göra,. de går lite upp och ner just under sommaren brukar det vara lite tystare,

Toyan
1

Hej chik och stina!

Sisa såg jag här för ett tag sedan, Vet inte vart Kaipon tagit vägen och visst saknar jag också några fler.

Kan vara som stina säger, just under sommaren gör man kanske lite annat.

Att man reser bort ska man nog vara försiktig med att berätta så här öppet, det är ju inte bara vi medlemmar som läser.

chik
0

Ja..Så är det nog. Toyan o stina..

fotokrafs
1

Länge sedan Penke var här

Hans K.
2

Hej
Jag saknar GunillaF, Mossqvinnan, Winterprice, Bybo, Wand och Signemo, men de är nog mest på andra forum gissar jag..
Jag vidhåller att de som anser sig tillhöra  "kärntroppen"  här på Livskvalitet iFokus lämnar sina "kontaktuppgifter" till "värdarna" så vi andra "flockledare" ;-) kan räkna in våra får och inte blir så brydda när andra bara plötsligt är borta. Skönt att höra att Chic har koll på Anders. Och jag saknar också Penke, fast jag vet att det kan vara tyst "därifrån" rätt länge till och från…Jag känner en tillhörighet som vän i den här bekantskapskretsen :-) och det finns säkert flera andra olika sätt att stärka den..Viktigt är också att påpeka att det inte ska kännas som något tvång/stress att behöva skriva här, utan något naturligt som ger mig en positiv känsla tillbaka  Hälsn. /Hans

signemo
1

Hej. Här är jag.  Snart semester  då så, behöver Ni öronproppar.

Skrattande

Var rädda om varandra

Bybo
1

Hello hej! :)) Har precis börjat bli lite aktiv igen! Kram

stina63
1

Härligt ni dyker upp igen vännerSkrattande

fotokrafs
1

Skrattande

[GunillaF]
1

Precis som Chik påpekar finns jag kvar på iFokus. Mig träffar ni på Healingsajten om ni vill.

Ha en fin sommar alla LK:are.

Cristine
1

Sisa har bara tagit semester från datorn ett tag!Glad

Vi behöver också komma ifrån lite!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
1

Jag har också suttit och undrat och varit orolig för man vet aldrig vad som kunnat hänt. Det bästa vore om alla skrev t.ex Jag tar en kort semester, en vilopaus, jag hoppar av etc.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

penke
1

*ler*
..saknar väl er oxå emellanåt :- )
kikar in utan att skriva
inga ord i mig ibland,och ojämt mobilt bredband hemma (en norsk firma)Skrikandes
nåja,tror hemmaburken är lite sliten,skabara ..

:- )

,  penke

chik
1

Nämentittahärdå!!!!!!Härpoppardeupp..

Hans…:.Tack du skrev det jag tänkte men inte fick ut i fingrarna….

[mossquinnan]
1

meeeen Tjoooooo här e jag åssåe:-))))) kanske ska börja skriva mera här..å va gooer du e chikkelina *fniss* sött namn va ?

Som tänker på oss alla..varm kram till dig<3 å till er andra åxå även fast privat inte är så förtjust i kramar till vilt främmamde själar *S*

Men här slipper jag skalet..haha fyy så hemskt d lät..hmm jaja lika bra jag e tyyystTystSkrattande

Känner mig smågalet bäng i roten i dag..bara för att jag gör en sak som man inte ska ig,,,och som jättemånga har förväntats sig av mig..

så d e litta stoll däruppe i kapsylen..skallen alltså..jag skäms samtidigt som jag vet att d inte behövs..kanske berättar om d..om jag vågar *S*

Sorry grov OT17

chik
1

MossQ Roligt Tack för att du lägger en liten skrift här…Vi vill ju ha in våra små…

Vi är som vi är här..Eller som man kan säga om mig som jag blev…

[mossquinnan]
1

Ååh var d till mig du rullade ut mossmattan../trappen ? *fniss*

chik
1

MossQ Japp o till alla som jag har inte fått med..

Signemo Penke o Bybo.Foto,LucyOskyldig

Ja Det blir lite som en familj på något litet sätt….O så är det ju såååååå många som jag inte kan namnet påGråterSkäms……..

O så Maggan***

[mossquinnan]
0

Vilken söt bild *L*

[LucyInTheSky]
0

Jag brukar titta in och läsa vad ni gör är dåligare på att skriva. Ibland är det sååå mycket jag skulle vilja skriva av mig då det mesta är en aning upp och ner på min sida av skärmen men det kommer liksom inte fram något..

Men jag mår ganska bra ändå och ser fram i mot en sommar med mycket sol! =)

Kram på er!

Toyan
0

Hej..hej på er alla som vi saknat här, skönt att veta att ni finns där ute. Allt gott till erGladKyss

[mossquinnan]
0

Så gullig du är Toyan och chik som startat tråden å ni andra som saknat..blir ärligt lite rörd..varm kram till den som vill haKyss

[Sisa]
2

Här är jag..och inte sviker jag!   Skrattande

Som Cristine skriver..lite semester från datorn känner jag att jag behöver ibland.  Skönt att Ni finns kvar!   Kyss

[mossquinnan]
1

Hej goa sisA kul å se dig :)))

[Sisa]
0

# 24  Hej!!!  Kul att se Dej med!    Glad

stina63
0

Skönt ni tittar in mellanåt hälsar på och säger hej, Går på Chikans mossmatta,Glad

JohannaEkroth
0

Här är jag om ni skulle ha saknat mig! Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else