Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 392 ggr
stina63
2

Hehe gulligt

Sitter och läser i aftonbladet på nätet. Där ser jag något som jag tycker är gulligt., Just att två sköldpaddor som har levt tillsammas i 115 år trivs inte längre med varandra och ska skiljas åt,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14954408.abSkrattande

Bybo
0

Oj!! Tänk om en annan skulle hitta en snubbe att tillbringa mitt liv med så länge :))

stina63
1

Hehe ja precis,,, Men dom trivdes inte med varandra efter 115 år,

Bybo
0

#2 Det är överkomligt hähähä

Maria
0

Det påminner mig om en historia när jag arbetade på en geriatrisk avdelning och vi hade fått in en gammal kvinna med lårbensbrott.

Dagen efter så fick vi reda på att hennes man var på väg in för han hade ramlat och vi möblerade om hela avdelningen för att de skulle få det enda tvåbäddsrummet vi hade.

Det slutade med att kvinnan började gråta och sa "När jag äntligen ska få vara för mig själv ett tag så hamnar vi på samma rum"

Det gav oss en tankeställare för vi hade inte ens frågat henne utan tog för givet att de ville dela rum.

Det slutade med att vi fick möblera om igenFlört

/Maria

fotokrafs
0

Läste på DN igår
"att varken äktenskapsrådgivning eller romantiska middagar har fungerat" Rynkar på näsan
Hmm… kanske lyckligare utan varandra Skrattande

#4 Ojdå… Skäms Skönt att kvinnan fick sitt egna rum Glad

[mossquinnan]
0

Men guud så sött:))

stina63
0

så den där ordspråket som säger

Gammal kärlek rostar aldrig stämmer inte alltid,Kyss Ibland vill man vara lite själva, Särbo kanske

JereMina
0

Det var gulligt Stina Glad

Just det Gammal kärlek rostar aldrig för jag och Tommy har varit tillsammans i 38 år och den 3 juli har vi varit gifta i 30 år.

Vi älskar varandra mer och mer för varje dag och blir mer och mer sammansvetsade och vi är varandras bästa vänner Cool