Godmorgon 6/6
Godmorgon alla.
Hoppas ni får en fin dag.
Här i Göteborg är det ganska blåsigt, runt 10 grader och växlande molnighet.
Haha, jag låter som en metrolog
/Maria
God morgon humlan och alla övriga. Här är det som hos dig… Hoppas alla får en fin dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Bumbleboo Haaa. Pius,,Vad har vi för väder???? Fin dag till er o alla som läser…
Moln o ca 12+ här i Älvsered..
I Förgår vilken Måne vi hade som kom upp helt otrolig…
O i dag Har ju Venus glidit för bi solen…
Så sjöng o var glad i dag o alla dagar…
Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon på er allihopa!
Här i min del av Sörmland är vädret ungefär som hos Humlan.
Ska vara med familjen idag och så hoppas jag solen tittar fram
Ha en fin dag där ute!!
Sådär! Nu är jag uppe!! Godmorgon på er!
Nu är det dags för frukosten. Jag var på personalfest igår och dansade mycket tillsammans med alla andra. Det var jätterolligt
.
Nu borde jag gå ut i trädgården men ska fixa lite inne först - det är inte lockande att gå ut i det här vädret
.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag på ER!!!
Så glad jag stannade hemma från jobbet i natt, hade inte orkat alls så dåligt har jag mått. Idag sovit halva dagen, nu ska jag tvätta det sista inför resan, tror det är max två maskiner så det blir en kort stund i tvättstugan idag. Orkar inte mer än så idag.
Solen skymtar fram idag och 12 grader så det känns rätt bra.
Ha nu alla en fin nationaldag!!!
Kram
#6 Hoppas du kryar på dig snabbt flisan.
/Maria
#7 Det hoppas jag med, för jag vill inte åka iväg och vara sjuk. Tack för du bryr dig!!! Kram
Flisan
Inte roligt..Krya på dig**
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Krya på dig! Du ska ju ha semester!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#11 Så fint ! Vi hade tänkt cykla till stan och runt Djurgården igår morse, men efter att kollat ut genom fönster och läst på SMHI så struntade vi i det. Säg inte att det var strålande solsken på Djurgården hela dagen igår 
Vi kanske gör ett nytt försök i helgen.
Förresten du som verkar veta.. Kan man cykla längs med vattnet hela ön runt?
Det är fint på Djurgården. Vi var där senast förra helgen
tog en titt på Gärdesloppet bl.a.
#9, #10 och #11 Vad gulliga ni är!!! Hoppas verkligen jag blir frisk till måndagen. Glad jag var hemma som sagt men har helgen på jobbet framför mig.
#12 Det vart soligare o varmare ju mer dagen led :)
Det går att ta sig runt på cykel längs med vattnet, förutom vid Waldermarsudde, där får man leda cykeln lite.. har inte 100% koll på cykling förbjuden-skyltar..men de är ju lätt att missa om de finns ;)
Coolt me gamla bilar.. /H
#14 Tack för infon Hans!