Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 759 ggr
Toyan
0

God morgon 4 juni

En god morgon till er alla!

Har vaknat till sol efter 3 dagars blåst och regnGlad

Ny vecka med nya möjligheter att göra det bästa möjliga av, dessutom kortvecka.

Ha en fin måndag alla härliga LK:areGlad

Maria
0

Godmorgon Toyan och alla andra som snart vaknar.

Här i Göteborg är det mulet idag och graderna visar på 10.

Jag ska iväg och jobba men min man är ledig idag och det är ju lite omvänt. Han gillar det dock för det är sällan numera som han får vara ensam hemma.

/Maria

emmajensennn
1

Godmorgon till er alla :D

Har samma väder som bumbleboo här i Ekenässjön, och hela helgen har det blåst och åskat :(

Var ute och gungade i blåsten med jacka och allt) och lyckats bli sjuk.. feber och halsont, kan inte prata :/ Sen när man kommer hem ska man städa rummet också… suck ;)

Ha en bra dag idag!

You can't make a rainbow without a little rain

[peter54]
0

God morgon Glad

Vi har också mulet och 10 grader, ganska varmt om man jämför med lördagens +4, som för övrigt var den kallaste temperaturen i juni i vår del av landet sedan 1928.

aggeelin
0

Godmorgon! Här tittar solen fram men ingen värme i sikte. Det kom en massa regn igår kväll också. Märkligt väder, det är vad det är!

Nu måste jag skynda mot jobbet, var lite för trött på morgonen idag.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Toyan God Dagens till dig o en härlig dag önskar jag dig.

O ni alla i landet fin dag till er alla.

Efter sol kommer det ju regn o tvärt om..

Fin Måndag till er alla där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla!

Vilken tur du har Toyan..här regnar det fortfarande,men det passar mej bra idag för jag har ganska mycket att göra.

Jag hoppas ni alla får bättre väder så ni kan njuta av sommaren.

Hej Ängla, om du tittar i mittenspalten där vi har artiklarna så har du längst ner ett dunder recept  på dunder soppa som tar kål på alla baciller.

Ha en bra dag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

Hej och god förmiddag på ER!!!

Tro det eller ej, det ska bli sol idag!!! Nästan i chock efter allt regnande och höstrusk som varit. Vaknade i morse med värsta halsontet. Så jag tog mig en dubbel dos av Bafucin. Sen en panodil och en ipren och i säng igen, vaknande några timmar senare och mår skapligt igen.

Gör sista veckan på jobbet nu innan semestern och har inte lust att sjukskriva mig så. Ikväll innan jobbet ska vi åka och hälsa på en kollega som fyller 30 under semestern så det blir lite kalas. Ska bli trevligt!!! Idag stängs vattnet av här vid 15 så jag måste ha duschat innan jag lägger mig igen, så jag får lite sömn innan allt det andra ikväll.

Önskar ER alla en skön måndag!!!

Kram

stina63
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gomiddag vänner

Sicken sommar solen lyser i sin frånvaro och vintergubben har tagit över igen, Men solen kommer frågan är är.

Önskar er alla en skön måndag ändå

Här kommeren musisk vindana viskar mitt namn, Den gick in i mitt hjärta direkt när jag hörde den med Roger PontareGlad

emmajensennn
0

#6  I rullisten? Tack :)

You can't make a rainbow without a little rain

Fridaaaa
0

God kväll :D
VArit hos doktorn idag, fått stygnen tagna. Gjorde riktigt ont de 2 sista stygnen, men nu är dem borta:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

så skönt Frida att stygnen är borta nuKyss

pius314
0

skulle skriva här, men insåg att det redan är 5/6…

men den tråden får nån annan skapa…

gonatt

• Tillräckligt bra är perfekt! -