2 juni God morgon
vi är nu inne i en sommartmånad men den liknar mer april, det regnar och blåser så det står härliga till. Lägger in en liten sommarbild med sol.
Önskar er ett gott veckoslut!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla från ett soligt Göteborg.
Idag har vi inga planer alls. Imorgon jobbar min man två kortare pass men hela dagen blir ändå hackig då man inte hinner så mycket emellan.
/Maria
Godmorgon!
Kallt ute, som vanligt, och det ser ut att bli så i en vecka framöver. Idag ska sonen hjälpa sambon med isolering av förrådet och jag ska vara med barnen. Jag ska rensa lite också. Vi väntar ju fler barnbarn men än så länge har det inte kommit något.
Nu ska jag äta upp frukosten och sen till affären så att vi kan få lunch här.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fy bubblan vilket väder.
Borde varit en lugn student igår med tanke på vädtret. Men jag har inte läst eller hört nåt om det…
Ha det så bra alla vänner!
- Tillräckligt bra är perfekt! -

God morgon allihopa!
Tack för solskensbilderna, fint hos dig chik
Här regnar och blåser för 3:e dagen, 7 grader, nu vill jag ha sommar.
Ha en fin lördag
Hej och god morgon på Er!!
Vaknade 1020 idag skönt men jag känner mig stressad över allt jag ska hinna denna helg. Regnigt och blåsigt ute, liknar höst, 7 grader ute men ska bli lägre under em. Vad är det frågan om med vädret?! Morgon kaffet är klart så jag ska ta det och försöka vakna nu.
Önskar Er alla en härlig lördag!!!
Kram
#2 Är jag borta?
Får väl börja leta och se om jag kan hitta mig någonstans
/Maria
Godmiddag vänner
Just nu så har jag rast ska jobba igen på eftermiddagen. De haglar blåser solen skiner och de är svinkallt ute. De är svensk sommar vänner
Ha en skön lördag vänner
God kväll i stugorna
Här är det marknadsdag och vanligen en mycket trevlig dag med feststämning i byn. Men med det hemska vädret så stannar de flesta hemma - okej om det bara regnade litegrann, men det är svinkallt dessutom. Här visar termometern på ynka 5 grader ute. Har dessutom fått skruva på värmen inomhus för att inte frysa häcken av sig.
Välkommen Juni 
He he he he jag kan inte annat än skratta åt denna 

och som skall vara ända till tisdag har de sagt jag som har så mycket att göra utomhus.
Mc träff,,häftigt Hans
Maggan jag har själv skruvat på värmen i stugan,, Måste jag annars hade jag inte stigit upp från sängen.
Nu har jag jobbat hela dagen, Ny dag i morgon men då slutar jag llite tidigare
Hehe håller med dej frida,, Konstigt väder, ena stunden så blåser de nordanvind haglar nästa så regnar de och solen skiner,. Jösses då., Men jag är glad ändå
Vilken underbar bild. Sådan härlig bild, Full av gläde
#14 Wow! En bild som verkligen "sticker ut" !
Man ser verkligen att den fina hunden är i rörelse och blicken fokuserad på något obestämt. Mera såna :) Hälsn. /Hans
God kväll!
Regnat hela dagen. Regnar in på balkongen, borde fixa taket 
Imorgon skall jag till stan, hoppas på bättre väder.
#14 Läcker bild Frida!
God kväll
En skön lördag har det varit trots vädret.
Maken är i Malmö och tittar på Ozzy Osbourne konsert i kväll och de har tur och haft uppehållsväder så här långt i alla fall.
Själv har jag myst med barn, barnbarn och god mat.
En fortsatt bra kväll till er allihop!
Zabelle
Gokvälls
Men Zabelle är det de som har hörts? Jag har hört musik därifrån hela eftermiddagen. Hur dom förspelade övade hade sig, Nu i kväll när jag cyklade hem så hörde jag musiken hur dom spelade, SÅ det vaar Ozzy Osbourne konsert
De var synd jag inte viste om de
#19 Maken är hemma nu och är genomfrusen.
Konserten var kanonbra med de frös…. 
Zabelle
Tack ska ni ha för komplimangerna för bilden 

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag hörde de ända till stugan kornserten mellanåt, vinden låg till åt mitt håll. Ja de var svinkallt idag. Forstätter kalla vädret så drar jag på mig vantar när jag cyklar
Jättefin bild av Lillan Frida, den skulle passa på förstasidan som Tina knåpat ihop.
#23 Låna ni den om ni vill, gör inget:)
Tack:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.